![]() |
Lan game gezocht
Ik zoek al een hele tijd een goed spel op de pc die ik samen met mn broertje kan spelen.
(lan of online) Het liefst een shooter of strategy, maar het belangrijkste is dat het na een paar keer nog leuk moet zijn. Want egt die kan ik niet vinden. Dus suggesties zijn welkom:) P.s. kom niet aan met counterstrike (1.6 of source) want dan word ik boos |
1.6
|
Source.
|
Citaat:
|
Unreal Tournament... je kan ook ook gewoon een mmorpg (massive multiplayer online role playing game) spelen, zoals runescape (is wel dom), fiesta, martial heroes..
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm kheb een hele lijst voor je opgezocht, kijk daar anders even |
Warcraft III , een mooie strategy game, je moet een soort van dorp bouwen en het andere aanvallen .
|
Citaat:
Beste lan-game ooit imo. |
age of empires
command and conquer generals (zero hour) red alert 3 |
Doe dan op z'n minst AoE II :P
|
age of empires, command and conquer generals, tony hawks pro skater 3, call of duty 4, quake
allemaal games die k wel s over LAN met vrienden gedaan heb... zit vast wel iets bij wat je leuk vind :D |
Atomic Bomberman
|
neverwinternights had ook lan coop dacht ik
neverwinternights had ook lan coop dacht ik |
Dawn of War: Soulstorm
|
Oh en Worms.
|
sacred 2
|
Ik heb alle c&c spellen al (behalve twilight) en die vallen me tegen met lan.
Er is te weinig teamwork vind ik. (ja ligt eraan hoe je speelt maar tog) En unreal, worms, quake, done that Zijn wel leuk maar na een tijdje worden ze saai dus ik zoek iets dat langer mee gaat. |
nexuiz, red alert 1&2 (voor de rest ook alle c&C games) en natuurlijk starcraft. en als je van knallen houd quake*O* klaar.en voor de ubernerd is er ook nog nethack
|
Citaat:
Diablo 2 LOD Open TTD Warcraft |
Total Annihilation (beetje oud, maar heerst nog steeds)
Supreme Commander (veel units rules!!) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |