![]() |
Wondjes op lul
hey
ik heb soms kleine wondjes op mijn lul. Ik denk dat dat komt door het te vaak of te snel/hard aftrekken. Klopt dat of is het iets anders |
--> L&G.
|
Hoezo ? Het heeft toch ook met aftrekken te maken.....
|
Waar zitten die wondjes precies? En zien ze eruit als schaafwondjes of als sneetjes of als blaartjes of als iets anders?
|
Het zit gewoon op het midden stuk, dus niet op de eikel. Het zijn een soort van sneetjes en als er tuf of sperma op komt prikt het heel erg !
|
Hmm, gek. Ik kan me niet voorstellen dat het van aftrekken komt, dan zou je zó hard moeten trekken dat de huid scheurt en dan is het niet meer lekker. Maar ik weet ook niet waar het wel van zou kunnen komen.
|
Oh ok ! Toch bedankt !
|
heb je het welleens onveilig gedaan? het klinkt niet echt als een soa maar t zou toch kunnen..
|
Nee, ik heb het nog nooit gedaan. Alleen rukken dan.....
|
nou dan zal het wel niets ernstigs zijn.. tenzij je moeder een soa had tijdens je geboorte. maar al dat gelul lijkt me sterk.. misschien heb je gwn een droge huid daar:P
|
zalfjes van de dokter helpen vast wel ;)
|
ja of zwitsal:rolleyes:
|
Zwitsal, hoezo dat? En weet je anders nog iets wat er goed op kan? Ik had al is iets geprobeerd maar dt prikte echt enorm.
|
tja wegsnijdn die huid dan maar :P
of eenkusje erop laten geven :D nee joh gaat wel over :D heb ik ook gehad (alleen ik masturbeer niet (meer)) |
:eek: hoe kan dat?
|
misschien neem je het woord 'aftrekken' iets te serieus? :O
|
je moet wel eerst je ring afdoen he ;):P
|
Citaat:
|
van te hard rukke krijg je geen wondjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |