![]() |
'Tapered' jeans
Ik heb sinds kort een nieuwe broek, de stijl heet 'tapered', het zijn broeken die normaal zijn aan de bovenkant, dan steeds dunner naar beneden gaan, een wijde mannenskinny idee.
Ik vind hem echt geweldig:D Als voorbeeldje: http://www.polyvore.com/cgi/img-thin...e=l&tid=285151 Je ziet hem lichtelijk strakker lopen, om de been bij te houden. Meningen? |
Citaat:
|
Ik snap wel dat het een mannenmodel is. Veel vrouwen zouden het nooit kopen omdat hun kont/heupen door dat model groter en breder lijkt:D
|
Nogal erg in stijl van wat je in de vroege jaren 1980, in de heavy Metal scene zag ;)
Nog een Iron Maiden shirt, lederen jack en metalenbroeksriem (met de noige kettingen) en je hebt helemaal de look. ;) |
Waren die '80s broeken niet 10x strakker? Dit is de broek van het vorige decennium dat wél je bloed door laat lopen;)
Maar legt zo'n broek niet meer accent op je afgetrainde bovenlichaam door de dunnere benen? Je benen lijken langer waardoor je er dunner uitziet. Ik vond het wel een leuke keuze:D |
Citaat:
dit lijkt mij eerder gewoon de versie voor dagelijks gebruik, van de ultra strakke skinnies die je onstage zag. ;) Je benen nemen proportioneel inderdaad minder volume in, als je ze zo strak laat lijken. een look die in de jaren 80 helemaal in was. ;) |
Ik vind dit bij mannen beter staan dan een skinny jeans, maar spijkerbroeken met rechte pijpen vind ik toch het mooist.
|
ik ben toch meer van de broeken die op je knieen moeten hangen;)
|
Citaat:
Geniaal ontwerp! Zeker dat ik zuks ga uitbrengen, ik word rijk! :p |
Ik draag eigenlijk nooit meer jeans...
Ik vind dit veel mooier: http://www.suitsmen.co.uk/suit-image...trousers-1.jpg ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie niet echt een verschil met een gewone jeans, maar dat ligt misschien aan de foto.
Overigens, Giles, wat met broeken die te lang zijn en stuk zijn gelopen? |
Citaat:
|
Zijn zeker mooi, heb er zelf ook een. Zodra uit straks uit de wasmachine komt en droog is trek ik hem aan :D
|
Citaat:
|
Ik heb laatst in real life zo'n tapered jeans mogen aanschouwen aan het lijf van een gozer, en nee, het deed hem geen goed. De jongen was al niet echt mijn ding, de broek nog minder...
|
Citaat:
Ik vind het echt vreselijke broeken, vooral als ze ook nog eens zo laag hangen dat de halve bilspleet (gesierd in hippe boxers) zichtbaar is. Koop een broek die past, jezus. |
Vind ze wel stoer!
|
oké ik ben te lui om nou precies te gaan kijken of het een mannen of vrouwen iets is,
maar voor beide vind ik echt een mooie jeans hoewel het bij vrouwen al snel iets kerel-achtigs heeft, en bij mannen wat verwijfd staat, als je het weet te combineren vind ik um helemaal nice |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |