![]() |
Saaie Duitsers! #925
Ersteee
|
lolzzz...
Ik postte net dit, maar toen bleek 'ie al vol te zijn: Citaat:
Door dit liedje heb ik een nieuw woord geleerd: våldtäcks man En dat ben je als je niet danst... Toen las ik de youtube comments en zag ik dat het verkrachter betekent. :D(n) |
Haha @ Kazet, nee google translate is niet het meest betrouwbare woordenboek.
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Fizzle ik vond je trouwens dit wwspel een keer goed en duidelijk (:P) spelen (Y)
|
Citaat:
|
Daar kom je met carnaval niet mee weg hoor:
(8) En wie niet danst is een verkrachter, en van je sjalalalalalaaa... (8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben trouwens wel blij dat Frej weer terug is, de vorige 3 of 4 keer dat ik ze zag was Frej er niet bij, wrs omdat hij druk was met Maskinen. Hij weet het publiek toch altijd net wat beter op te zwepen. Die gast met die snor versta ik gewoon echt niet. :D |
Citaat:
|
De oceanen zijn wel echt enorm, zeg, qua omvang. Als ze dieren waren dan pasten er maar vijf of zes van op de hele aarde. En dan zouden ze heel weinig moeten eten, want er was dan geen ruimte meer over voor voedsel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Baaah waarom doet mn maag nou zo stom, zo kan ik toch niet slapen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom hebben de wolven mij natuurlijk ook genomd. :( Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
wolven eten helemaal geen meloenen!
|
Quis de oceaanzee is verdwenen! Nou, dan ga ik maar weer de bossen in.
Ik moet vaker dialogen schrijven met iemand anders, het werkt eigenlijk best prettig. |
Hai
|
Goedenavond.
|
Ik zit de redactie van een of ander Haags blad te stalken met de vraag of zij me de contactgegevens van een bepaalde kunstenaar willen geven. Want ze hebben een artikel over hem geschreven, en in dat artikel hebben ze 't over een emailadres. Hopelijk zijn ze stalkvriendelijk en willen ze een beetje meewerken.
|
:o was het een kutartikel dan?q
|
Hell yeah :cool: |
stalkvriendelijk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat schandalig zeg :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O ik heb het gegoogeld, dat was dat niet zo grappige programma van Thomas van Luyn die lollig wilde doen. Schijnt trouwens dat hij gewoon hetero is :D
|
Citaat:
En QI is een BBC programma met Stephen Fry en allerlei andere grappige en intelligente mensen. Die Thomas Van Luyn versie was een lame-ass ripoff. :mad: |
Wat Trimm zegt. En verder is QI júist een programma waar je weetjes vandaan moet halen.
|
Citaat:
2ft extra dus, geen 2 km. |
Citaat:
|
Ik heb echt het idee dat ik de hele dag loop te zeuren. Als een bakvis. :(
|
Citaat:
Ik heb je vandaag nog niet zien zeuren, hoor. |
Nee maar ik heb ook tegen flyaway de hele dag lopen klagen, vreselijk. "ik heb het koud! het wandelen is zwaar! Ik ben moe! Ik verlies zo vaak met mario kart! Tell sell is saai! ik heb honger! huuuuu"
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |