![]() |
De WWWWW: De Wij Willen Woestaansaaielijke Wezens-Wijven #926
*O*
|
Ptss, ik was eerder :y
|
NOU! :mad:
|
Ja, ik zei net nog dat ik er één klaar had staan dus. :o
|
Dat had ik ook! Maar toch. :mad:
|
Hee, waar blijven die woestaantrekkelijke wezens dan, want ik kom ze nooit tegen! :mad:
|
Ik ook niet. Al tijden geen woestaantrekkelijke man meer tegengekomen... :(
|
Citaat:
|
Nee.
|
En nu moeten er gauw woestaantrekkelijke mannen komen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Archont 55 sann 50 Quis 48 Trimm Trabb 42 Absinthe 41 Pippeloen 29 fizzle-fluffy 29 Mean 29 Sarah 25 Kazet Nagorra 20 Paranoide 17 ecnelis 17 Commendatore 16 Etmakas 14 N00dles 12 Martiño 10 Tink* 9 Moz 7 *Miekje* 7 JasperJD 5 grl 4 Laisve 3 Rationeel 2 Rivka* 2 White Trash 2 Stefenootje 1 Severus 1 Dingaantouwtje 1 Missy 1 kopmuntkip 1 Lucky Luciano 1 Toon topic & sluit venster |
Citaat:
Citaat:
|
oh mei li vos bij dwdd, die heb ik ooit moeten tekenen voor het vak redactioneel illustreren, zij is echt ontekenbaar :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil een woestaantrekkelijk wezen in mijn bed. NU :mad:. Stomme lente.
|
Citaat:
Maar het lijkt me wel een serieuze vrouw. Ze heeft net als die Fiona Herring(?) een strenge blik. |
Stomme lente en woestaantrekkelijke wezens die niet in je bed liggen? :confused:
|
Citaat:
|
OMG <3 titel!
|
Oh zo! Snap :)
|
*O*
|
oh ik ben er weer! ik heb de meest suffe salade ever gegeten, en eigenlijk was 't helemaal niet lekker, maar wel gezond en mijn lijf heeft vitamientjes nodig.
|
grl! jeej!
oh maar nu is quis er niet (N) zijn we nog niet compleet :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*pang*
|
Oeps verkeerde topic :o
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
hey, wassup met de moz nickchange ? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is nu een woest aantrekkelijke man op RTL5. Take Me Out ftw...
Spoiler
|
Wtf, ineens bericht van m'n homeboy: "Hoi, groetjes vanuit Singapore!"
Ik heb 'm een paar dagen geleden nog gezien en toen wist'ie nog van niks. :s |
Citaat:
|
Ik heb uren gezocht en nu heb ik dan EINDELIJK het nummer gevonden dat ik zo lang zocht!
edit : MOZ naamzoek, dit waardeer jij zeker! pippeloen stoner naamzoek voor mezelf. *O* *O* |
ik ben net in een lollige bui gaan hardlopen met de capuchon van mijn sweatshirt over mijn hoofd en in mijn zak mijn telefoon met heel hard de rocky theme aan. aanmoedigingen alom :cool:
|
Bwhaha, 40 dagen zonder jou: Anna betrapt haar man op het kijken van 'blote vrouwen op de computer' en sindsdien is het huwelijk achteruit gegaan :D (n)
"Ik had het gevoel dat ie mij bedrogen had". :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |