![]() |
Ik draag Lonsdale
Hallo allemaal. Ik doe voor mijn opleiding een onderzoek over het merk Lonsdale en nu wilde ik aan jullie vragen of jullie voor mij deze vraag willen beantwoorden.
Ik draag het merk Lonsdale omdat.... Bedankt voor het beantwoorden. Groetjes Michelle |
Ik heb ooit Lonsdale (vorig leven...) gedragen omdat het eigenlijk gewoon een heel mooi merknaam is.
En ik hou van leeuwen. ;) |
In de tijd dat dat nog verkocht werd wist ik niet eens waar de winkels waren..
|
Wat doe je voor opleiding?
|
Ik draag het niet en vind het niet mooi
|
Citaat:
|
Bestaat dit merk dan nog?? :confused:
Ik zier er iig niemand meer mee lopen. |
In mijn stad is Stone island het nu helemaal, lonsdale zie ik zo af en toe
|
vind ik overigens ook niet mooi ;)
|
Citaat:
|
Ik draag het merk Lonsdale omdat ik maar 25 euro voor een vest betaal en ik het wel mooi vind :o
Sinds al dat gezeik rond dat merk een aantal jaar terug kost het geen drol meer. Vroeger betaalde je zo 100+ voor een vest, paar weken terug eentje gekocht voor 25 (Y). |
Citaat:
was in een intersport geloof ik(zijn ik en een vriend het niet over eens, hij blijft beweren dat het geen intersport terwijl ik juist zeker weet dat het wel een intersport was) echt schijtgoedkoop al die lonsdale-dingen(maar heb nog nooit lonsdale gedragen of gekocht) |
neeeee:eek:
|
Citaat:
|
Toen ik 12 of 13 was, was Lonsdale vooral bekend omdat het 'discriminerend' zou zijn. Als je dat droeg dan haatte je allochtonen bijvoorbeeld :P. Nu zie ik er niemand meer mee lopen. Vind het sowieso niet mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag het niet en zal het ook nooit dragen. A. omdat het lelijk is en B. omdat ik er negatieve associaties mee heb en C. omdat het lelijk is.
@TS: Ik denk niet dat hier veel mensen zijn die dit merk dragen, misschien kun je het beter op een ander forum, met een andere doelgroep proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |