![]() |
Hei, Vil du Saaien med meg? #929
Prrr.
Jeg skjeder meg. :( |
Wat staat daar?
|
ik had gisteren een variabele prrr genoemd:o
|
Ik heb vandaag wiskunde uitgelegd! :cool:
|
Citaat:
En daaronder: Ik verveel me. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het forum is leeg en stil en mijn huis ook.
Btw, titel is afgeleid van dit liedje (en de zin die een vriendin van mij in Zweden gebruikte bij een totaal nietsvermoedende jongen) |
ik ga gauw naar bed, gister lekker wat slaap gepakt, maar vannacht maar weer een kleine 6 uurtjes :o
ciao! |
Godverdomme het was de hele dag fucking druk en dan moet ik ook nog eens in de stromende regen met wind tegen fietsen-o-
|
Het hoogste gebouw in de wereld is best wel hoog.
http://www.livevote.ca/wp-content/up...urj-dubai1.jpg http://blog.luxuryproperty.com/wp-co...burj-dubai.jpg |
Apart gebouw is het wel.
|
Oh Hai, m'n internet is ineens weer kapot dus post dit nu op m'n foon. Weet nog niet of ik morgen ga meeten. Heb ook geen nummers van mensen. Meh.
|
Er kan nog een feestje tussenkomen en dat zal ik pas redelijk last minute laten horen.
|
Ziet eruit als een erecte tentakel, ready to
|
Citaat:
|
*rent topic binnen*
Oh, ik was er al. |
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
|
Zal ik tot de 500 spammen?
|
Dat zou wel echt de prestatie van het jaar zijn.
|
Dan moet ik elke minuut 10 posts maken...
|
...en dan ben ik over 50 minuten al klaar!
|
Dus daar gaan we!
|
lalalalalalaaa
|
Citaat:
|
It's a beautiful daaaaay
|
theee suuuuuun was shining....
|
I felt gooooodd
|
And no one was gonna stop me thennnnnn....
|
Oh nooooooo....
|
....but they did anyway. :(
|
Grapje!
|
Want ik ga gewoon door
|
Tot Trimm mijn posts gaat verwijderen.
|
Want dat kan ze!
|
Dooon't stop me noooow
|
Gast, kap es.
|
Caause I'mmmmm
|
oke.
|
Het staat wel mooi.
|
Dus Trimm, hoe bevalt je fb-carrière tot nu toe?
|
N00dles :facepalm: Zit je jezelf weer te bezatten?
|
Citaat:
|
Nee trouwens!
|
Dit voelt alsof ik tegen een muur praat, heel gek.
|
Ik begin ineens te beseffen waarom nog nooit iemand in zijn eentje een topic heeft volgespamd.
|
Maar ik ga slapen, welterusten allemaal!
|
Ik kan niet fb'en vanaf m'n foon, maar ik geef je morgen wel op je flikker :mad:
|
Ik heb een keer een stuk of twee topics bijna helemaal alleen volgespamd, toen wilde ik graag WSZ #500 of #666 of #1000 ofzo hebben. Maar toen was het bijna zo ver en vond ik opeens om de een of andere reden dat Soija het meer verdiende dan ik, hij was al maanden bezig met het verzinnen van een juiste titel of iets dergelijks, dus ging ik maar slapen. En toen bleek de dag erna dat hij zoiets had van 'hm toch maar niet' en dat Barabas 'm geopend had. True story. :interessant:
|
Trouwens, Trimmie, die ene torrentsite voor UK-shows waar je goed op je ratio moet letten enzo, he. Alle torrents die ik daarvandaan heb willen niet fatsoenlijk uploaden :confused: Het gaat telkens met denderende snelheden zoals 0,2 kb/s. Nu heb ik bij uTorrent zelf een ratio van 3,nogwat en bij die site een ratio van 0,02 ofzo. Volgens mij ben ik via die site niet goed bereikbaar of iets in die richting. Humbug.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |