![]() |
Boyfriend jeans
Wat vinden jullie van de boyfriend broek?
http://www.fash-eccentric.com/blog/w...ans-celebs.jpg http://www.collegefashion.net/wp-con...iend-jeans.jpg Ik vind het een leuke look. Maar niet met opgerolde pijpen en hakken eronder:nono:. Sowieso opgerolde pijpen:nono:. Zelf draag ik dit soort broeken al jaren eigenlijk, want ik vind het stoer en comfortabel. Ik combineer het wel altijd met iets vrouwelijks, anders voel ik me slonzig. Dus vertel!!!! |
Ik vind het mooi met heels en een blazer, de slobberige look (y)
Maar ik draag het nou niet bepaald elke dag |
ik draag altijd eigenlijk wel herenbroeken XP dus om nou speciaal boyfriend jeans te moeten halen? XP
|
Persoonlijk ben ik zo blij met al die skinny's en zuks:)
Om te zien dan:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Skinny all the way ;)
|
op die foto's vind ik het er echt niet uitzien
|
Het ziet er ook niet uit, bij niemand. Baggy kan best maar deze spijkerbroeken killen alle vrouwlijke vormen.
|
Die boyfriend-hype wordt wel erg uitgemolken. Ik vond die bloesjes nog wel leuk, maar dit niet echt meer.
|
Citaat:
En baggy broeken zijn erg handig voor dikke benen. Dan moet je juist geen skinny jeans aandoen. |
Ik vind ze wel tof, maar toen ik ze aanhad vond ik dat het voor mij in ieder geval niets doet.
Net als skinny's, voor andere vrouwen bedoeld dan voor mij. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zit nog iets tussen skinny en baggy in. Baggy is prima om thuis te hangen of even te gaan shoppen maar om er in naar werk/school/uit/whatever te gaan......:facepalm: |
De voorbije 20 jaar is de samenlevingntuurlijk wel vercasualt. Er was wel degelijk een tijd waarin je niet met zo'n kleding op school moest aankomen. Ik als *uhum* oude zak ga mij verder niet uitspreken over of het nu wel of niet veroorloofd is zo gekleed op school/op het werk toe te komen.
Maar ik zie dus net als Erato die baggy jeans als louter vrijetijdskleding. Ik zou bij mijn klanten ook niet verschijnen, met mijn dracula smoking aan en mijn vampiertanden in. Dus is het mijns inzien ook niet gepast om zo slordig bij de klaten af te komen. ;) Maar daar ging dit topic neem ik aan ook niet over, ofwel? :P |
Niet altijd even leuk, moet je wel een type voor zijn.
|
ik snap niet waarom je een verneukte mannenbroek moet kopen die dan boyfriend jeans heet als je ook gewoon mannenbroeken kan kopen
|
Ja, dat snap ik ook niet. De gaten zitten er trouwens ook al in. Ik bedoelde zelf meer het model en de look :)
|
Citaat:
|
volgens mij heb je gelijk ;)
|
Ik vind het niet tof.
|
Lekker als je even op en neer moet voor boodschappen, soort van nieuwe jogginsbroek ofzo
|
Citaat:
|
Geen gezicht.
|
Ik vind mannen Nudie jeans heerlijk zitten.
|
Ik draag niet graag jeans eerlijk gezegd.
Heb gevoelige huid en jeans is zo'n ruwe stof he. :p |
Zo'n broek, teenslippers, leuk topje, zwart krullend haar (of rood) en een knap koppie and i'm sold
|
@Rode Panda: maar uiteindelijk was je dronken getrouwd met een zwanger blondje (Earl):p
|
Ik denk dat ik geen mannenbroeken pas
|
geweldig. ik draag ze altijd.
|
Citaat:
|
Net even een boyfriendjeans bij de h&m gehaald, deze is gelukkig wel zonder gaten. Hij was maar 20 euro, dus dan ga ik niet moeilijk lopen doen (y).
|
Wauw echt, 20 euro?
vallen ze heel ruim die mannenbroeken, want als ik zelfs kindermaten pas ben ik bang dat het zo te wijd kan zijn |
Heel gaaf. Alleen het is niet zo mooi als je kort bent omdat je dan nog korter lijkt. Zitten wel ontzettend lekker maar omdat ikzelf niet zo lang ben draag ik liever een skinny.
|
Citaat:
|
Ik ben blij dat ik nu eindelijk broeken heb die blijkbaar modieus zijn...
Nu draag ik een Lucky 13 heren spijkerbroek. Erg wijd en 'boyfrienderig'. Hij is alleen best oud en heeft nu een lelijke stonewashed kleur. Kan dat nog? |
^ dat kan écht niet hoor, Trimm ;)
ik heb nog allemaal broeken van toen ik alleen maar wijde zooi droeg, dus allemaal boyfriend jeans. ik draag ze alleen tijdens stage en tijdens klussen. soms in de zomer, maar wel altijd met iets straks erboven, anders lijk ik net een vuilniszak. |
Zien ze er juist niet beter uit als ze er oud uit zien?
|
Het is achterlijk.
Je bent een vrouw, geen man. |
Citaat:
|
Heb al zo lang ik me kan heugen altijd al zo'n broek gehad (voordeel van een grote broer met prima smaak), al is het maar om in te klussen of om naar werk aan te trekken. Wat mij betreft dus geen modegril en ook niets om iedere dag te dragen, maar desalniettemin leuk dat het nu alom hip gevonden wordt :)
|
Dat zijn toch gewoon baggy jeans?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan heet het een kilt :P En dat is alleen voor Schotse mannen (oh daar ken ik nog een anekdote over, maar dan ga ik offtopic :nono:)
|
Jongens, het gaat over jeans, niet over wandelstokken, gaatjeshemden of mannenrokken.
Ontopic aub. :) Ik moest trouwens ineens denken aan de fijne jaren '90, toen deze broeken ook ineens helemaal hot waren voor vrouwen: http://www.sadida.com/Adidas/Images/...all_saints.jpg Alles komt terug. |
die vind ik anders niet echt mooi :D
|
Maar het zit wel lekker. Ik liep toen in wijde broeken en nu nog steeds.
Baggy trousers ftw. De hele hype vind ik eigenlijk wel stom though. Dat je ineens élke celebrity erin ziet lopen terwijl ze een maand ervoor nog alleen uberstrakke dingen om hun kont hadden. Maar ja, dat is mode. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |