![]() |
favoriete computerprogramma
beste forummertjes, wat is jullie favoriete computerprogramma, hiermag bijna alles genoemd worden. behalve OS. je mag zelf weten hoe je het doet. maar hier is mijn aangeraden manier
VB FIREFOX: waarom? gewoon een fijne en handige browser. honderden plugins die ook nog eens nuttig zijn, thema's ect. nadelen? een beetje sloom cijfer: 9/10 |
Microsoft Office outlook 2007
Omdat.. Het een zeer overzichtelijke mailbox is, heeft erg veel functies. Bevat tevens een kalender, contacten en takenlijst die ook kunnen worden gesynchroniseerd met een smartphone. 9/10 |
Ik kan niet zonder:
Virtualbox Voordelen: Heerlijke virtualisatie-applicatie om verschillende besturingsystemen te draaien en bepaalde situaties te testen. Is voor windows, mac en linux. Nadelen: Geen gevonden Total Commander ultima prime Voordelen: Total commander, met verbeteringen en een grote verzameling handige applicaties. Nadelen: Voor de beginner verloopt de installatie niet vlot, omdat je uit een hoop instellingen en applicaties moet kiezen. Total Commander Ultima prime |
Oooooh maar dan moet ik er ééntje kiezen uit Putty, Filezilla, Radmin, Gimp, Exact Audio Copy, mp3tag en fuck knows wat ik nu vergeet.. Nee, dat kan niet hoor.
|
je mag er natuurlijk ook meerdere kiezen hoor:P
btw nog een van mij. shutter, heeerlijke screenshot tool voor gnome fantastisch gewoon. |
fruity loops 9 XXL
waarom? muziek maken nadelen? soms een beetje onoverzichtelijk |
Errr. Ik gebruik IE het meeste van alle applicaties en dat is daarom het meest nuttig. Maar mijn favoriete programma is denk ik uTorrent.
|
voor de rest vind ik excel ook nog subliem.
|
Firefox is wel mijn favoriete programma. Dit omdat ik het het meest gebruik, en natuurlijk omdat het gratis is. Oh en omdat het zo veel gebruiksvriendelijker is dan Internet Explorer :)
Nadeel van Firefox was eerst dat hij sloom is. Nu erger ik me er niet meer aan. Ik vind het nu vooral jammer dat dat ding nog geen HTML5 ondersteunt, nu moet ik m'n experimentjes met HTML5 in Chrome of Safari doen. |
Windows, verrekte handig.
|
Safari, easy as hell.
|
imovie, super simpel gewoon
|
Foobar2000.
|
Google Agenda :o SMS reminder is een life saver voor me, ik vergeet echt alles.
|
Msn, geweldig handig gewoon :D
|
the GIMP& inkscape, werken echt goed en solide, behalve dat gimp een nogal interface hell is.
|
Voor mij is het chrome, iTunes, en msn.
|
Favoriet is niet te bepalen vind ik aangezien elk programma zijn eigen functionaliteit heeft.
Programma's die ik in ieder geval dagelijk bewust gebruik zijn: Opera VLC uTorrent Word/Excel 2007/2010 Windows Live Messenger Andere programma's waar ik lastig zonder kan zijn CDeX, Tag & Rename, FileZilla (Server & Client) en Daemon Tools Lite |
firefox, thunderbird, chrome, vlc, winamp, last.fm, notepad++, jcreator, wamp, miranda im, pidgin, dc++, utorrent, dropbox, filezilla, steam, 7-zip, irfanview, photoshop, foxit, winscp, nod32.. euuwh, zoiets.
|
@ TopDrop, waarom pidgin? ik heb nooit anders dan ruzie en problemen met dat programma gehad.
voor mij zijn mijn favs yWriter + om verslagen en verhalen op een overzichtelijke manier mee te maken en in te delen - Nog niet helemaal uit hoe alles werkt XP Winamp/Audacious + heerlijk lichte muziek speler en ondersteunt practisch alle audio, extra voordeel de skins zijn op beide programma's te draaien - Nog niet gevonden OpenOffice +op practisch elke OS te gebruiken en daardoor nooit weer last van documenten die ergens niet willen openen, in een huishouden met Mac, Linux en Windows een superieur programma - Nogsteeds niet altijd even goed met .docx compatible VLC + multi platform en ondersteunt alles wat Winamp/Audacious niet ondersteunt aan video - nog niks |
Citaat:
mp3tag > Tag & Rename :P |
VLC is heilig. *O* voor de rest heb ik laatst ook nog een parel ontdekt, paint.net/pinta. stuk makkelijker dan the gimp en niet zo spartaans als paint. de gulden middenweg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |