Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Hi verkeerd abbonement (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1796977)

velyne 27-03-2010 19:08

Hi verkeerd abbonement
 
Hallo!

Telefonisch heb ik mijn abonnement verlengt, met een bundel erbij: 1000 smsjes per maand voor 9,95 euro.
Al die tijd heb ik daar op vertrouwd, totdat mijn moeder liet zien dat de rekeningen hoog werden. De 1000 smsjes waren niet meer toegepast.

Zijn er mensen die ook ervaring hebben met een verkeerd doorgegeven abbonement?

Ik weet dat je de bundel altijd aan en uit kunt zetten, maar daar heb je nooit geen bewijs van, of wel? Ik weet zeker dat ik het NOOIT uit heb gezet. Ik heb wel bewijs dat ik de bundel heb aangevraagd, staat op de garantiebewijs van mijn abbonement.

Zouden jullie weten wat ik het beste kan doen?
Ik hoop dat jullie me een beetje weg wijs kunnen helpen!


Groetjes Evelien

Mar_TFD 27-03-2010 19:56

Contact opnemen met Hi, en kijken wat zij te zeggen hebben.

dwight88 27-03-2010 21:03

zie bovenstaande. Overigens is het mij niet onbekend dat bij Hi wel 's wat niet klopt, mijn broertje had een soortgelijk verhaal. Bij het melden deden ze even moeilijk, maar uiteindelijk wel netjes gecrediteerd (in harde euro's, niet in belminuten oid)

Atelier Madame 27-03-2010 22:34

Zelfde probleem, zou een buitenland bundel hebben afgesloten voor 30 smsjes, maar die was niet ingegaan. Evenals een onbeperkt online internet bundel die nog niet was ingegaan waardoor ik gewoon per mb moest betalen. Vaak geven ze wel geld terug via een volgende telefoonrekening, maar ze maken echt vaak fouten op de klantenservice, heel slordig.

velyne 28-03-2010 07:21

Nou dankjewel!

Ik zal morgen naar de Hi winkel gaan. Heb het gevoel dat ik nu wat steviger onder mijn schoenen sta, omdat ik nu ook andere verhalen heb gehoord. Niet dat ik dat ga gebruiken, maar alleen voor mezelf. Ik zal nog wel weten hoe het is afgelopen. Misschien ook interessant voor jullie??

Mar_TFD 28-03-2010 15:01

Ik denk dat je beter naar de klantenservice kan bellen; ik betwijfel of ze in de winkel toegang hebben tot de relevante gegevens.

Kommunist 05-04-2010 14:59

juist beter in de winkel laten doen als door de klantenservice.

laat in de winkel gewoon een klacht aanmaken, neem voor de zekerheid je bon mee, waar de eindeloos sms opstaat.
de klachtenafdeling kan zien dat de bundel is afgesloten en dat deze op je factuur niet is meegerekend, geen probleem dus.
zoals al gezegd kunnen ze dit gewoon in geld verrekenen met een volgende factuur.

o en een tip voor het vervolg, voor iedereen; laat je abo in een winkel afsluiten, je hebt dan wel geen online korting op je abo, maar wel de zekerheid dat het correct wordt uitgevoerd, en je weet met wie je hebt gesproken.

kopmuntkip 06-04-2010 22:56

Je kan beter gewoon een fractuur laten maken;) of een bevestiging laten sturen? Je kan ook een kopie van je contract maken en dit bewaren?

Mijn tip; altijd doen. En als dat, wat je zint niet staat..niet ondertekenen! zeer simpel

Hawahaai 07-04-2010 05:49

Citaat:

kopmuntkip schreef: (Bericht 30371534)
Je kan beter gewoon een fractuur laten maken;)

Een factuur lijkt me een goed idee, maar ik hoef toch echt geen fractuur van iemand te krijgen, hoor. :p

kopmuntkip 07-04-2010 11:22

Citaat:

HaWaHaai schreef: (Bericht 30371698)
Een factuur lijkt me een goed idee, maar ik hoef toch echt geen fractuur van iemand te krijgen, hoor. :p

:bloos:

velyne 08-04-2010 09:37

Heb gewoon geweld, uitgelegd, ze konden het ook zien. Diegene heeft voor mij een brief geschreven, ik krijg alles terug, in geld. Probleem opgelost dus :) Ik wist niet dat het zoooo makkelijk kon gaan!! :D

Mar_TFD 08-04-2010 21:49

Zo zie je maar, heb je je voor niks druk zitten te maken. :)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.