![]() |
Banlist
Ik stel voor om hem maar op te heffen. Zolang jullie hem toch niet bijhouden werkt het voor geen meter.
Groetjes. |
Hij wordt wel bijgehouden, als je iemand een ban insteld dan gaat dat bijna automatisch erbij. (Je moet het echt actief uitzetten) Alleen clones die bij iemand worden toegevoegd (=standaard) komen er niet in.
|
Ik zou willen voorstellen om de banlist (samen met o.a. de nickchanger en de lijst met genickchangte namen) makkelijker vindbaar te maken. Momenteel zijn ze eigenlijk alleen via de FAQ te vinden, en dat is nou net waar de meeste mensen (en zeker nieuwelingen) niet zullen gaan zoeken. De linkjes toevoegen aan de navbar maakt het aanzienlijk makkelijker te vinden, bijvoorbeeld naast "Gebruikersinstellingen".
|
Wat Ieke zegt. Ik snap echt niet hoe je erbij komt dat die lijst niet wordt bijgehouden.
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het nu persoonlijk in ieder geval vrij goed verstopt allemaal. :o |
Misschien onder directe links een link naar een pagina met nickchanges en bans ed? Gewoon op een linkje, en dan onder elkaar.
|
alleen via FAQ te vinden?
Nee forum.scholieren.com/banlist :) |
Waarom staat Rode Panda er dan bijvoorbeeld niet bij?
|
Die is niet zo recent. meer :p
01-03-2010 20:34 is de laatste ban in de banlist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lhdkadkjs Stom. Alleen actieve bans moeten zichtbaar zijn :mad: :bloos:
|
Citaat:
En wat was ookalweer het doel van die banlist? |
Citaat:
|
Citaat:
/opinion |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is de banlist te vinden. Hij kan wat mij betreft (zoals Sigmund al aangeeft) prima onder de directe links geplaatst worden (bijvoorbeeld onder de ledenlijst). Of misschien helemaal onderaan de forumindex onder de kop stand van zaken. Ik bedoel dan in de vorm van een linkje in een apart uitklapmenu.
Citaat:
|
Alle suggesties van Dp.
|
Ik heb de volgende aanpassingen gemaakt:
- Link naar banlijst toegevoegd onder 'Directe links' - Alle actieve tijdelijke bans worden getoond. Permanente bans verdwijnen na een maand uit de lijst. Verlopen tijdelijke bans staan niet in de lijst. Het tonen van verlopen bans lijkt me namelijk niet zo heel nuttig. Het punt was juist dat mensen wilden weten waarom een geband iemand geband was. Als iemand niet meer geband is doet dat er ook niet echt meer toe. |
Dat is alleen niet zo handig met bans van bijvoorbeeld 2 dagen, want dan houd je dat probleem toch? :o
Maar (y) |
(Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |