![]() |
Bambi hertjes zijn niet saai! :mad: #932
Hoi
|
Nummer erbij.
|
present!
|
Done
|
Hoi Minke! Hoe is het met je?
|
Lammetjes zijn niet speciaal meer omdat ik die altijd zie als ik uit mijn raam kijk:o
|
Hertjes zijn ook leuk!
|
zondag!!!!!!!!
|
lammetjes zijn zacht en lief!
|
gebakje bij de koffie!!!!! :bloos:
|
Citaat:
|
Ik heb sinds de pizza vrijdag nog maar 1 rijstewafel gegeten:o
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel goed met mij :) Ik heb lekker geslapen en gisteren had ik een goede première en ik heb de 'ruzie' met m'n beste vriend bijgelegd en het is lente dus (y) En met jou? :) |
Ik heb een bloedhekel aan zondagen.
|
Ik niet meer zo, want het is mijn enige vrije dag in de week. In de lente vind ik zondagen ook echt heel fijn, want dan kun je gewoon een beetje buiten rondhangen, ijsje eten, wandelingetje maken, fietsen etc.
|
|
ik snap nooit zo waarom mensen aan zondagen meer hekel hebben dan aan zaterdagen. Ja op zaterdag kun je winkelen, maar dat doe je toch ook niet elke week en dat vindt lang niet iedereen leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met mij is het een beetje brak maar wel goed, mijn leven begint eindelijk een beetje op gang te komen. Alleen nog een stage *fingers crosst* |
Wat is het nog lang licht zeg!
|
Citaat:
|
hihi ik ging chatrouletten met elmer.
|
Citaat:
Wat voor stage moet je gaan doen? |
Alcoholocaust :D
|
lammetjes en hertjes zijn cute;)
|
Citaat:
|
ik ben een beetje vol stress. Hier op mijn beeldscherm is mijn werk veel te donker, op mijn laptop is het oke en op de macs op school was het te licht. JA, hoe komt het nou straks uit de drukkerij rollen?
|
Citaat:
Hoewel, vandaag wel, maar het is ook koopzondag. En anders AH to go. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kutzooi, visite. En mijn ouders zijn van de 'hehe hebben ze kinderen? dump ze maar bij m'non, die vermaakt ze wel hahahaaaaaa'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fuuuuck ik moet me zo echt even gaan aankleden, ik heb om 2 uur afgesproken in de stad en de bus doet er 20 min. over
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb met mijn onoplettende kop een verftube in een pot water gestopt in plaats van een kwast? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Als je docenten het lastig vinden om gewoon hun werk te doen dan hebben ze pech gehad, ik vind ook dat je het best kunt vragen :Y
|
Citaat:
|
Ik ga maar eens kleren aandoen en de ravage tegenmoet treden. Hopelijk doet iedereen een beetje mee en is het zo gebeurd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |