![]() |
Koninginnedag 2010
Heb je al plannen voor koninginnedag 2010? Of ben je er helemaal nog niet mee bezig? In welke stad ben je van plan koninginnedag te gaan vieren?
|
Ik vier het in het vliegtuig :D
|
iets met bier, waarschijnlijk. Maar ik ben er nog niet mee bezig.
|
Ik zal me wel weer voornemen om gewoon de hele dag binnen te blijven en dan toch nog gevraagd worden of ik mee ga ergens heen.
|
Nog niet mee bezig.
|
Als het goed is ben ik die dag onderweg naar Frankrijk.
|
Koninginnenacht in Gouda, waarschijnlijk. Of saai bij mijn vriendje op de bank.
|
Overdag Amsterdam vermijden maar 's avonds draait een vriend waarschijnlijk in een hotel (Y)
|
Amsterdam <3
|
Feesten, nee.
|
Ws iets met de buurman doen omdat m'n vriend natuurlijk niet mee wil naar buiten.
|
Ik ga rondrijden in een Suzuki Swift (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff alto..-o-
|
Utrecht, Amsterdam, en de rest hangt van het aanbod af.. (y)
|
Ik blijf binnen.
|
Koninginnenacht wellicht Utrecht (Y) Koninginnedag brak zijn en dan 's avonds naar Amsterdam ;) Dat is al iets duidelijker :p
|
Ik doe nooit iets met Koninginnedag. Ik hecht er weinig waarde aan.
|
Koninginnenach hopelijk vieren in Den Haag en feesten met m'n matties (al is één van m'n beste vrienden niet in het land, dus ik ga hem wel missen :()
Het met een halfgare harses door de stad slenteren op Koninginnedag zit er dit jaar alleen niet in, want ik moet werken en waarschijnlijk een hele boel dronken mongolen helpen. Ik heb verder echt he-le-maal niks met dat Oranje gebeuren. Koninginnenach 'vier' ik ook alleen maar omdat ik graag gratis bandjes zie optreden. |
ik ga lekker werken, zowel op koninginnenacht als -dag :):):):):):):):):):):):):):)
|
Dan ben ik die dag in de bus van Frankrijk naar Nederland. :)
|
Ik ga vast wel even in Enschede kijken wat er op de markt te doen is, en de avond ervoor misschien naar de popacademiebandjes in Atak. Die hebben niets met koninginnedag te maken maar het is wel gratis :p
|
Citaat:
|
werken :(
|
Van m'n vrije dag genieten.
|
Niet over nagedacht. We wonen in Den Haag dus áls ik iets ga doen is het hier. :)
|
Ik ga naar de rommelmarkt om video's te kopen, want dat vind ik leuk en die kindjes zijn zo lief <3. En ik ben zelf ook een kindje.
En Commendatores avatar uitprinten en boven mijn bed hangen, want ik vind hem echt geniaal. |
Koninginnenacht is vast feest en op koninginnedag zelf wil ik sowieso naar de Keltische markt op de Vismarkt.
|
Citaat:
|
Koninginnedag en nacht zoals altijd in Eindhoven. Kan niet wachten*O*
|
even voor de duidelijkheid, konininginnedag is woensdag, dus sprake van uitgaan is er niet, want ik heb ook nog school. pfft.:'(
|
Citaat:
|
Met mooi weer naar Amsterdam, Met slecht weer in Hoorn de kroeg in ;)
|
Citaat:
|
Dan vier ik mijn verjaardag in de zon in de achtertuin <3
|
Neuken.
|
Ik ben waarschijnlijk in Driebergen omdat m'n broertje (11 jaar) daar met een kraampje gaat zitten (dat hoop ik tenminste, dan kan ik ook wat zooi kwijt). Ik heb gezegd dat als hij de vroege ochtend uren doet, dat ik het dan na een tijdje van hem wel wil overnemen want hij wil graag ook een beetje rondlopen en zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze post ik meteen maar in het fail-topic;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee. Waarschijnlijk over de markt met all sorts of crap wandelen, all sorts of crap grabbelen, dat soort dingen :P
|
Ik zit echt te wachten op de eerste mafkees die "met mn auto tegen de gouden koets" zegt :D Of heeft de AIVD geen gevoel voor humor? :p
|
Eerst werken tot één uur, daarna met vrienden richting Amsterdam.
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik wat ga comazuipen met een paar vrienden
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |