![]() |
Simpele dagelijkse ontdekkingen en diepgaande filosofische of politieke overwegingen
Wat heb jij ontdekt?
Voorbeeldjes: TS begint: Zwart is nooit zwart, maar (heel donker) grijs. Er zijn twee soorten mensen die naar restaurants gaan, de mensen die willen eten en de mensen die een leuke avond willen hebben. Wilders' kapsel is een bevestiging van zijn ideeen. Als je bloemen bij het raam zet, moet je ze af en toe draaien zodat ze allemaal bij de zon kunnen komen. |
Anti-0-reply
|
De eerste drie slaan als een lul op een drumstel, laatste wil ik nog best geloven.
|
Plas nooit tegen de wind in.
|
Citaat:
|
Er bestaan tweepersoons scootmobiels(-en?)
Spoiler
|
Citaat:
|
Of als je een hangoudere bent en je wil chickies oppikken :y
|
Dit:
Citaat:
|
die tweepersoons scootmobiel :cool:
|
dat het leuk zou zijn als er een forummer was die 'weekt' heet, want dan zou er op de hoofdpagina van het forum 'door weekt' staan als deze een laatste post heeft gemaakt
|
een user 'zonwoning' kan ook
|
Citaat:
Filosofische gedachte: Ik heb het gevoel dat ik al anderhalve week in die grot zit waar Plato het altijd over had. Ik herinner me vaag dat er buiten iets is en dat ik iets moet doen, maar ik weet niet wat. |
ik ontdekte dat de films Alien en Predator niks met elkaar te maken hebben, maar dat iemand op een gegeven moment gewoon dacht van: laat ik een film maken waarin die twee knakkers elkaar bevechten --> Alien vs. Predator.
|
Citaat:
Maar goed, twee schurken uit verschillende films met elkaar laten vechten is een eeuwenoude traditie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |