![]() |
[Wedstrijd] Uitslag Weblogstrijd!
Jep! Nagekeken en wel, is hier de uitslag!
Gedicht [5]: 55 punten Gedicht [4]: 45 punten Gedicht [1]: 35 punten Gedicht [3]: 15 punte Gedicht 5 heeft gewonnen! Hieronder de "Welk gedicht is van wie?"
Spoiler
De winnaar krijgt automatisch bericht. Ik zal hier nog even nieuws posten met betrekking tot de prijs. Misschien dat de 2eprijswinnaar/3eprijswinnaar ook nog mee mag. Of een verwijzing naar het vorige topic. |
Gefeliciteerd. :)
|
Gefeliciteerd Jojo! En ggcy8 met de tweede prijs natuurlijk ook :)
|
Ik vind overigens dat ik mezelf ook wel mag feliciteren met de laatste post in het vorige topic :)
|
*o* gefeliciteerd Jojo!
En etmakas, jij natuurlijk ook met je laatste post in het vorige topic :D |
Ja, hehe, Etmakas! gefeliciteerd! (ik heb niet geholpen hoor door 3 posts te verwijderen :O)
|
Wanneer begint de nieuwe wedstrijd? :D :D :O
|
Ik zal even overleggen met onze nieuwe aanwinst :D
|
Gefeliciteerd :)
ggcy8, ik ben aangenaam verrast dat gedicht 4 van jou is, ik heb nooit eerder zo'n ontzettend leuk gedicht van je gelezen, je zou meer zo moeten schrijven(Y) |
Dan zal ik ggcy8 wat vaker moeten dwingen te schrijven :D
|
Citaat:
Eh, ja, zo schrijf ik vooral de laatste tijd mijn gedichten. Ik had zelf het gevoeld dat al mijn gedichten wel ongeveer op deze manier geschreven worden, maar ik merk dat het de laatste heel erg zulk soort gedichten worden. Dus ik zal zeker meer zo schrijven. Alleen weet ik natuurlijk niet of je àl mijn gedichten leuk gaat vinden. :o @Dingaantouwtje: Ik werk het best onder druk! :p |
Gefeliciteerd! *O*
|
Gefeliciteerd Jojo!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*fluit een deuntje*
5 april dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |