![]() |
Allergisch voor vis
Gisteren heb ik dus per ongeluk een stukje vis gegeten, niks aan de hand zou je denken totdat ik 's nachts wakker schrik en me vreselijk slecht voel.
Herkenbare symptomen zoals jeuk en misselijkheid waren al volop aanwezig. Kennelijk is die reactie zo erg dat ook maar van het kleinste stukje vis al een allergische reactie kan ontstaan. Nu komt een visallergie toch vrij vaak onder de Nederlandse bevolking maar ik hoor nooit in mijn directe omgeving dat mensen hiervoor allergisch zijn. Zijn er misschien hier mensen die ook allergisch zijn voor vis? |
Gelukkig niet, want ik <3 vis :o
Ken wel mensen met schaaldierallergie :) |
Ik ken idd ook wel mensen met een schaaldierallergie, maar niemand met een visallergie...
|
ik heb er een beetje last van.... ik blijf een paar dagen misselijk en beroerd na het eten van vis
|
dat is wel verrot zeg, vis zo lekker!
|
je mist niets, alle vis smaakt hetzelfde
|
Citaat:
Duidelijk een kenner (y) |
Ik heb als kind nooit vis gegeten en heb er dan ook redelijke moeite mee. Een poos terug was ik telkens na het eten van vis misselijk, soms had ik ook hoofdpijn en duizeligheid. Ondertussen gaat het steeds beter, voornamelijk omdat ik het meer ben gaan eten.
Ofwel: ik heb geen allergie, maar mijn lichaam vond vis eerst niet zo leuk. |
Citaat:
|
ik heb lichte schaaldier alergie, maar ik blijf garnalen en mossele gewoon vrete hoor (Y)
krijg aleen een beetje een opgezete binnekeel ervan, maar het is het waard |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |