![]() |
Vooorjaar en zomertrends
Heb jij de komende trends al gespot?:):):):):):):) En wat vind je ervan? Wat ga je wel dragen en wat niet? Plaatjes graag!
|
legerbroeken ^^
eindelijk komen die weer in en dan komen de lekkere broeken met grote zakken er op weer in de winkels, heeerlijk ^^ |
nou ik moet mijn spijkerjasje maar weer eens onder het stof weg vissen, volgens mij is dat ook weer in....
uniform jasjes zijn ook in maar dat vind ik niets :facepalm: |
Zo'n jasjes vond ik eigenlijk altijd mooi:
http://ssl.sync.jp/sproutoy/images/p...1001_image.jpg (uiteraard zou ik wel de Nazi emblemen weghalen, gaat mij om de stijl van het uniform ;)) In de jaren 80 droeg punk idool Billy Idol bepaalde tijd zo ss jasje tijdens zijn optredens, maar 't bleek toch even iets te veel controverse uit te lokken. jammer ;) |
Hmm.. Ik weet het niet, het is mijn stijl niet. Zoals ik al vaak genoeg heb gezegd, net als ik met een vriendin had afgesproken om een mss manicure te doen.. ^^.. krijgen we dit weer!:p
Daarentegen, wel weer de gelegenheid om icm mijn steeds groter wordende spieren mn koppie ook maar eens wat korter te zetten. Oja, en ik zie veelsteveel groen, niet mijn kleur, ik moet blauw of rood/goud. En FA: die bril moet je niet dragen, hoor!:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38. |