![]() |
[meeting] Fizzle kookt!
Laten we een datum prikken!
Het is bij mij thuis en ik kook en ik zal muffins bakken! Maar jullie moeten wel voorzichtig doen met de boxen en de piano en we mogen niet ál papa's bier opdrinken! (poll komt eraan) |
Ik heb ze even allemaal aangeklikt zodat ik niet steeds twee keer hoef te klikken om de resultaten te bekijken *lui*
|
:D Het is wel kort dag, maar het lijkt me wel grappig. Met Pasen heb ik al een volle agenda though.
|
Mij ook! Vrijdag is het GV, dus ik zou dan mijn mamma even heeeeeel lief aan moeten kijken. Paasweekend kan ik niet, dinsdag heb ik maar tot 11 uur toetsen, dus dat zou kunnen. Ik ga nog even niet stemmen, want ik ben nog een jonkie en van ouders afhankelijk ;).
|
Maar maandag en dinsdag mag je schransen want vastentijd is voorbij! *O*
|
Ik sla af ik heb tentamens die week erop.
|
Citaat:
|
Ik kom misschien/waarschijnlijk!
|
Ik zal zien, het is een beetje afhankelijk van hoe het leren voor een herkansing verloopt en hoe ver ik ben met een mee-naar-huis-neem-tentamen. In principe zou het wel moeten lukken.
|
Ik vind het leuk dat jullie komen! Al is het waarschijnlijk en niet zeker. *O*
Spoiler
|
Zaterdag of Zondag als ik niets anders heb zou het nog wel kunnen opzich!
|
Citaat:
Ik heb in elk geval gestemd. |
ja! Ik was absinthe vergeten! Die moet ook komen want die is ook heel lief :bloos:
|
Als ik kom, dan het liefst 6 april.
|
Ja voor mij ook.
|
Ik kan op 6 april sowieso niet. De andere dagen denk ik nog even over na. :)
|
ach joh anders kook ik twee keer voor wat kleinere groepjes, dat vind ik niet erg hoor!
|
Voor mij het liefst 3 of 5 april.
|
Ik kan niet, :o
|
Dinsdag kan ik trouwens ook wel zie ik nu, ik heb dat tentamen namelijk 's ochtends. Alleen zaterdag wordt hem echt niet, aangezien ik dan waarschijnlijk te laat klaar ben met werken om nog naar Utrecht te komen. Maandag kan in principe wel, maar is minder handig aangezien ik de dag erop dus een tentamen heb.
|
dinsdag is verrassend populair!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit dit weekend op terschelling dus ik kan niet :N
|
Zeu, even de complete poll een stapje hoger gezet. :) Geen Paasactiviteiten en een mooie leemte tussen blok en tentamens.
|
dinsdag :o
|
Citaat:
|
Ik kom niet!
|
Oeh, voor de kookkunsten van Fizzle doe ik alles. :o
Maar maandag is het handigst aangezien ik de dagen ervoor niet in Utrecht ben en dinsdag kan echt niet want aikido training (vandaag eerste les gehad). |
hoi nona!:O
steeds als ik je naam lees moet ik denken aan mijn mogelijke artiestennaam:P |
:D
|
haha yeah I know:D
|
Kan niet, pesach.
|
Citaat:
het lijkt me heel tof als je komt! *O* Citaat:
want het is niet alsof ik nooit rekening hou met jouw diëten :D |
Citaat:
Het lijkt er trouwens op dat er in elk geval een dinsdagmeet komt! |
Vet :cool: En nieuwe mensen zien lijkt me op zich ook wel weer eens gaaf (Y) Waar in Ut woon je Fizz?
|
Ik kan alleen op zaterdag en zelfs dan niet zeker. :(
|
Citaat:
|
Maak anders ff een lijssie van wie er dinsdag sowieso kome!!
|
Nou, voor zover ik weet:
DINSDAG komen zeker: -Fizzle -Changshan -Commendatore komen misschien: -Miekje -Absinthe -Stefenootje -N00dles -Rode Panda Komen niet :mad: :nono: -flyaway nou, goochel er maar mee verder, want ik weet dit niet zeker! |
Citaat:
|
DINSDAG
komen zeker: -Fizzle -Changshan -Commendatore -Stefenootje komen misschien: -Miekje -Absinthe -N00dles -Rode Panda Komen niet -flyaway |
Dank je wel voor de uitnodiging, lieve Fizzle, maar ik kan alle dagen niet helaas!
|
jammer! :(
|
Trouwens, wie mijn mobiele nummer nodig heeft moet me maar even PMmen!
|
DINSDAG
komen zeker: -Fizzle -Changshan -Commendatore -Stefenootje komen misschien: -Miekje -Absinthe -N00dles -Rode Panda Komen niet -flyaway -JasperJD |
Jasper :(
|
:(
Ik heb trouwens besloten dat we vooraf uiensoep met knapperige kaascroutons hebben en als toetje zelfgemaakte muffins maar ik ben nog even aan het denken over het hoofdgerecht! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |