![]() |
blokken
Is er hier nog eentje die moet blokken in de vakantie?
k ben t hier bijna moe :( |
ik zelf niet.
een vriendin van mij wel, die moet vrijdag voor de school weer begint een proefwerk maken, en als ze die goed maakt is ze over naar havo-5, maar als ze die niet goed maakt, moet ze havo-4 nog een keer doen |
Gelukkig niet :)
|
In Nederland heb je alleen in augustus examen als je tijdens het herexamen in juni ziek was oid. Ik vind het ook schandalig dat in België het herexamen in augustus is.
|
Citaat:
dat wist k trouwens niet :( |
Ik heb mn hertentamens in augustus (en nee ik heb dr geen in juni gehad) Dus heb ook naast mn werk deze hele vakantie geleerd.
|
Ik moet nog gaan leren...heb hertentamens in augustus. Ben er nog niet mee begonnen, eigenlijk ben ik best dom bezig. Volgende week (= de laatste week voor mijn tentamens) ga ik namelijk nog op vakantie :o.
|
Citaat:
Da's wel behoorlijk stressen zeg :( |
Het heeft wel zo zijn voordelen, herexamens pas in augustus. Ik bedoel, je hebt dan wel veel meer tijd om je alleen op dat ene herexamen te richten. Maya anders zit het nog vast wel meer in je kop, wanneer je het eerder hebt... Ach, gelukkig doe ik volgend jaar pas examens.
Maar ik ben wel al heel ijverig bezig met boeken lezen en er verslagen van maken! Maar das meer voor mezelf omdat ik me zorgen maak of ik het volgend jaar wel red, mijn overgangscijfers waren niet zo denderend... |
Citaat:
En ik denk dat dat stressen ook wel meevalt. Als het goed is heb je de stof germaakt waar het pw over ging, en je hebt het pw zelf ook al een keer gemaakt, ik denk dat je hoogstens 2 weken van te voren moet beginnen met de stof opnieuw lezen/leren, dus heb je ook nog 5 weken gewoon vakantie |
Ik woon dan ook in Belgie en heb nog een herexamen frans. balen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn 2 scholen in Nederland waar je 'gewoon' 3e tijdvak examen kunt doen, in augustus dus. Ik zit op 1 van de twee, en heb komende week (12 aug tot 19 aug) examens.. Dus ik ben nu ook al 2 weken flink aan het blokken.... |
Citaat:
|
Over precies twee weken heb ik herkansing. De vakken die ik moet herkansen zijn nog van de vierde klas. Ik ga vandaag maar eens beginnen met leren (ik weet dat er toch niet veel van komt ;)).
Stomme regeling van school ook. Sommigen zijn dan nog op vakantie en die mogen de vakken niet op een andere dag herkansen. |
nee :)
maar 'k ben wel wat woordjes van latijn aan 't leren; die ken ik voor geen meter :/ |
Citaat:
|
Hmz, zit nu midden in hertentamens.... BOE! Is knap balen, gelukkig regent (sorry voor de mensen die in een tentje zitten)
Twee gehad, nu nog vier (ja ik heb gefaald dit jaar), wish me luck! |
Citaat:
maar het blijft raar :p |
Sja, ach. Ik heb 27 en 29 augustus nog twee herkansingen. Maar die leer ik lekker met een biertje erbij en een sigaretje lekker in de zon.
|
Citaat:
Ik help het je hopen. :) |
Citaat:
en dan naar IEEEEERLAAAAAAAAAND :D en dan begint school weer; jeuj; sNOT |
Nou, blokken is een groot woord. Ik heb wel een taak Engels (volgens mij geheel ten onrechte, omdat ik op cijfers en handelingsdelen gewoon over ben en aan de overgangsnorm voldoe, maar dat kon ik dat stomme mens niet uitleggen), maar heb daar nog niets aangedaan. Ik zie er wel tegenop. Ik heb toch zeker niet voor niets vakantie?
|
Ik probeer al een week te beginnen met het leren van hertentamens. Gaat niet echt lukken vrees ik :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |