![]() |
Hoe oud was jij toen je werd ontmaagd? + Wanneer was je eerst seksuele ervaring?
Zelf ben ik altijd al een persoon geweest van statistieken, zoals in een grafiek de verandering in de loop der jaren te bekijken. Tijdens gewoon een beetje rondkijken op het forum kwam ik het topic: ''Hoe oud ben jij ontmaagd?'' tegen. Dit topic gaat over een onderwerp wat altijd actueel is en aangezien men zegt dat de leeftijd van ontmaagding steeds lager wordt is dit een mooie reden om eens te kijken wat men, zo'n 6 jaar na het oude topic, stemt.
De cijfers uit 2003/04 http://i42.tinypic.com/11wef6p.jpg Toen werd er in totaal 777 maal gestemd. In dit nieuwe topic zal ik de oude statistieken ook met de nieuwe gaan vergelijken als er een mooi aantal stemmen is bereikt. In dit topic dus stemmen en evt een reactie achterlaten. Gelieve niet de discussie te beginnen of leeftijd van ontmaagding een link heeft met het opleidingsniveau, dit ging in het oude topic namelijk mis. |
Op mijn 14e, ik ben nu 15 en ben nog steeds met dezelfde.
|
Ik ben nog maagd. :)
|
19
|
16
|
Citaat:
|
14
|
18.
Overigens heb ik gehoord dat de gemiddelde leeftijd van ontmaagding al jaren stabiel is en op 17 jaar ligt. |
17 & nog maagd :)
|
19
|
Precies 20. :)
|
16
|
op m'n 21ste :o
|
Citaat:
;) |
Op m'n 17de. Ik dacht dat ik ouder was maar toch niet :o
|
15.
|
Ik op me'n 15e. ^^,
Het verbaast me dat er nog zoveel ontmaagd zijn op een leeftijd onder de 12. Toen ik 12 was hield ik me daar echt nog lang niet mee bezig. ;o |
Onder de 12?
Die heeft anders nog 0 stemmen in de poll en niemand gaf in het topic aan voor diens twaalfde ontmaagd te zijn hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel dezelfde mensen posten hier als in 2003/2004 hoor :o
|
14,5
|
Ben nog maagd (y)
|
14
|
Citaat:
Wellicht is de gemiddelde leeftijd van de forummers in de loop de jaren wel toegenomen, waardoor de >20 en 'ik ben nog maagd' knoppen niet een betrouwbare uitslag op kunnen leveren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
20
|
Ik wou eigenlijk pas op m'n 16de ontmaagd worden. Maar op een gegeven moment was ik er klaar voor en ik vond het zo stom om 4 maanden te wachten omdat het dan 'mocht' van mezelf.
|
Citaat:
|
21, althans toen lukte het helemaal. Pogingen tot begonnen al twee jaar eerder. :p
|
17
|
14
|
18
|
20
|
|
17
|
15
|
Ik weet het niet meer:D:facepalm:
|
Citaat:
|
17
|
Ik heb maar 19 gestemd, maar ik weet het niet precies. Op m'n 16e geprobeerd maar dat was zo geen succes dat ik het pas op m'n 19e weer durfde te proberen, en toen lukte het wel :P
|
14. (y)
|
Ben nog maagd :)
|
Citaat:
|
Ik ben nog maagd
|
17
|
Ik ben nog maagd.