![]() |
wat moet ik doen
Hoi iedereen,
ik had al eerder een topic aangemaakt dat ik verliefd ben op een meisje van me school en of ik het zal zeggen en hoe maar nu blijkt dat ze verkering heeft :( zal ik nog steeds zeggen dat ik haar leuk vind ? en hebben jullie misschien tips dat zei mij misschien leuk gaat vinden? |
Terugtrekken tot die verkering over is.
|
Citaat:
|
Inderdaad, niets zeggen. Er is weinig kans niet afgewezen te worden en zij zal zich ook niet echt fijn voelen als je dit nu voor haar voeten gooit. Dan neem je dus het risico de vriendschap geheel te verpesten.
Oh en je zou ook iets geduldiger kunnen zijn, want dit probleem staat ook al in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1797274 |
Citaat:
|
en als ik het zeg, misschien ziet ze wat in me of gaat ze twijfelen omdat ze er nog nooit over nagedacht heeft? ik vind t ook kut om niks te zeggen
|
Als ze er nog nooit over nagedacht zou hebben, is dat ook een teken aan de wand. Geloof me, je kunt het best de bovenstaande adviezen volgen. Ga voor je kans mocht het uitgaan met die jongen.
|
Doe wat KingKong zei in je andere topic
|
Again:
Nee, het is fucking lame om te gaan stoken in iemands relatie. Je hebt je kans gehad, je bent te laat. Laat haar met rust. |
Je hebt al een topic over dit probleem. Hier dus een slotje :)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |