![]() |
wat spreektje aan?
hey allkemaal,
ik ben een sbenieuwd op welk soort jongens jullie vallen, donker, blond, kleindujn dk whatever. welke van de twee hieronder heeft bijv jouw voorkeur en waarom? groetjes groetjes :) |
Ik vind ze alledrie lelijk.
|
ik vind ze allemaal op elkaar lijken
|
Hee die 2e foto is ineens veranderd...
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat ze Patrick of Wesley heten oid. |
:facepalm:
|
Ik val niet op jongens.
|
Ik val op gezellige jongens.
En de enige 2 jongens die ik kan vinden in heel jouw topic zijn TBTL en N00dles. Dan ga ik voor N00dles omdat hij (als hun leeftijden kloppen) de puberteit al voorbij is. |
Citaat:
|
Meestal donkere ogen, en donker, ietslanger stijl haar. lang en een goeie muzieksmaak. En lief natuurlijk!
Alleen kwa uiterlijk is mijnn vriendje anders , maar toch vind k m ook supperlekker^^ |
Donker haar, mooie lichte ogen..Normaal postuur..
Al mijn exen en mijn huidige vriendje voldeden/doen daaraan! En vraag me niet waarom :rolleyes: Blijkbaar val ik daar gewoon op! |
Donkerblond - zwart haar
Blank - donker getinte huid Slanke, sportieve bouw, dus wel gespierd, maar niet zo compact dat ie er 90 kilo van weegt Niet te lang, liever niet voorbij de 1.80m (jammer dat ik te laat ben voor de foto's) |
Slotje.
Er staan geen foto's meer, dus hoe kunnen wij die beoordelen? Verder is uiterlijk subjectief dus uiterlijkheden op gaan noemen heeft ook niet veel nut. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |