![]() |
één saaipril! #937
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Rode Panda 63 Sarah 56 N00dles 46 Pippeloen 32 fizzle-fluffy 30 Rationeel 30 Medeia 27 Little Phoebe 26 ecnelis 22 sann 20 Mean 19 *Miekje* 16 deadlock 15 Absinthe 14 Kazet Nagorra 11 JasperJD 10 Stefenootje 9 Lucky Luciano 7 Carn 6 Trimm Trabb 5 Dark Phoenix 5 White Trash 4 IKBENBABSWEL 4 Etmakas 4 grl 3 Commendatore 3 Missy 2 Havock 2 Moz 2 Sigmund 2 Mr Soija 2 Tink* 2 Rivka* 1 CreativeMusic 1 |
titelwin
|
Een nieuwe saai, een nieuw begin *O*
|
Mean is aangestoken door Archont :eek:
Dat wilde ik posten in het vorige topic maar het kon niet meer... |
Nooo daar gaat m'n combo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie titel :)
|
Citaat:
|
mooi programma op de vpro
|
@ RP: ik weet niet meer of ik een toets had. Zo ja, dan is dat ws. iets geweest van: beschrijf de stijl en benoem de stijl van dit en dit schilderij/kunstwerk en waarom. Het is echt al 6 jaar geleden.
|
Citaat:
|
yee mijn titel wordt gewaardeerd :bloos:
|
ah oke, mooi dat het interresant is.
Laten we de zomervakantie overslaan en meteen beginnen! |
:p
|
rp, ik had een jaar kunstgeschiedenis en het stelde bij ons geen bal voor in ieder geval qua moeilijkheidsgraad, als je dat interessant vindt maar het scheelde wel dat ik het ook op de middelbare had. weet niet hoe dat bij jou gaat.
|
Ik ben zo duf als een konijn, heb tot 2 uur geslapen en heb koppijn tot en met. En ik moet zo werken :(
|
Ik deed de minor Kunst, Cultuur & Onderzoek. Telt dat ook?
Het was trouwens supermakkelijk. |
hm als iedereen er lekker mild over praat dan zal het ook niet zo erg zijn (y) mooi
|
Citaat:
|
mijn knuffelkonijn valt helemaal uit elkaar :( na 19 jaar trouwe dienst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zei altijd al is hoor :o
|
De zwartheid eet me van binnenuit.
|
Citaat:
Zo nu en dan hangt er werk in de hal van de aki maar nergens hangt er een uitleg bij.. -O- |
Citaat:
|
Poppendokters :cool:
ik moet morgen op goede vrijdag een bezoek aan de huisarts brengen :( |
Citaat:
|
Citaat:
Dan heb jij hem misschien eerder aangestoken! |
Whut, ticketmaster (kaartverkoop concerten) vraagt 4,49 als extra kosten voor 'betalingsverkeer' :s.
|
Ticketmaster is altijd kut, als het om extra kosten gaat (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
MAAR BETALINGSVERKEER KOSTEN VOOR INTERNETBANKIEREN?! doe normaal. Grr. Maar ik heb kaarten voor kate nash *O* |
Citaat:
Heb me nu kunstgeschiedenis voor dummys gehaald, met een goede basis kom je al een flink eind *vinger wijs omhoog steekt* |
Citaat:
|
Ze verzinnen er ook echt steeds weer onzinkosten bij (n)
Ik vind Kate Nash overigens maar mwah :o |
Citaat:
|
Het is een soort wet van Murphy dat bijna áltijd als je bedenkt dat je wil douchen, de douche bezet is. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga nog maar eens een nieuwe poging wagen... |
Citaat:
|
Wat is Windows Genuine Advantage toch een smerig stukje software :mad: Kan ik niet eens normaal Windows Media Player 11 installeren omdat MS zonodig wil dat ik 'een optimale ervaring heb met legitieme software zodat u veilig en rustig kun werken (A)'.
FU, ik heb Windows XP illegaal gedownload en dat werkt prima genoeg zonder jullie bemoeienis! |
|
Ik heb als soort van soggedrag een klachtenmail gestuurd naar ticketmaster over wat voor afzetters ze zijn :o.
Over drie dagen krijg ik antwoord, het zal mij benieuwen :D |
:D
mmm ik wil vanavond uit, maar het weer is niet zo goed |
Niet zo heel nee
|
ik vind deze clip zo lief :o(y)
|
Citaat:
Hmm, de doche is vrij, maar nu heb ik net koffie gezet. Wat een keuzes toch. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |