![]() |
Saai-on-Saai action #938
:cool:
|
Deze schijnt het eerste te zijn!
|
present!
|
Te laat? :'(
|
Yes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gelukkig ben ik niet het snelst in bed! ;;d;:D;;dd;;dD |
Quis betekend iemand/niemand/iets. Dat vond ik wel toepasselijk voor een forum.
En amai, je las mn eerdere post niet! Niet dat ik het er nu uitgebreid over wil gaan hebben maar ik vond het wel een vreemde gewaarwording. |
Oh bah, nee ik moet echt ruimte hebben en geen ander voelen.
|
Commendatore: ja, die Tatort bedoelde ik! En die blonde speelt tuba, en komt uit Bayern (vandaar dus de verwarring!)
|
Citaat:
|
Gebruikersnaam Berichten
sann 70 Stefenootje 59 Rode Panda 43 N00dles 39 fizzle-fluffy 38 Archont 26 Rationeel 21 Absinthe 19 Medeia 18 Pippeloen 18 Mean 17 White Trash 16 Trimm Trabb 15 *Miekje* 14 E.I Kipping 12 Moz 12 Sigmund 11 Martiño 11 ecnelis 11 Commendatore 10 Etmakas 6 Sarah 4 Kazet Nagorra 3 IKBENBABSWEL 3 JJoosje 3 Dark Phoenix 2 Mr Soija 1 |
Citaat:
|
59 :eek:
|
Je hebt helemaal niet door dat je zoveel post
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had deze net nog gepost in een topic dat al dicht was. D'oh!:
Citaat:
Dus, ik vind Hans Teeuwen zeker goed, maar ik vind hem niet de beste cabaratier EVAR ofzo. Maar smaken verschillen en ik vind het 't mooie van het Nederlandse cabaret dat er zo veel verschillende soorten in zijn. Pas moest ik ook voor m'n vertaalvak het Nederlandse 'cabaret' in het Engels vertalen, maar hoe doe je dat? Het is geen 'cabaret' (Berlijn in de jaren 40 stylo) en ook geen stand-up (1 dude op een leeg podium met een microfoon). Toen realiseerde ik me pas hoe anders de Nederlandse theater-cultuur is dan de Engelse. Eigenlijk kan alles hier op het podium, grappig en droevig door elkaar, mensen aan het denken zetten, gigantische decors met gekke requisiten, zomaar een gek liedje spelen, acrobatiek... ALLES. <3 Maar nu kijk ik gewoon naar een DVD van een Engelse stand-upper (Richard Herring) die het heeft over apen verkrachten en pedofielen, en dat kan ik ook wel erg waarderen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou prachtig zijn als er met dat deeltjesversnellergeval een ongeluk komt.
Een zwart gat dat ontstaat of het begin van een nieuwe planeer. Dat het x-deeltje te vergelijken is met een stamcel en er vervolgens iets uit ontstaat. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens nog nooit lief geknuffelslaapt met iemand. :(
Wel meerdere malen een eenpersoonsbed gedeeld met m'n homeboi, maar hij klaagt dan altijd dat ik 1) snurk als een beer, 2) alle dekens pik of 3) Hem eruit duw omdat ik me opvouw en m'n kont naar achter gooi. hmpfff. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mss zoent ie niet op eerste dates? :D |
Ach, zo vanzelfsprekend is dat toch ook niet, of wel?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |