Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Velletje niet over Penis (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1797806)

qazwsxedc 02-04-2010 15:02

Velletje niet over Penis

Als ik een stijve heb, en ik ga me rukken, kan ik niet mij velletje over mijn eikel krijgen, ik ruk zeg maar gewoon het vel wat dan over mijn penis schuurt, hoe komt dit ? dat het velletje er niet over heen kan ?

Thedutchguy 02-04-2010 17:34

hoe bedoel je? te strak?

Krav Maga 02-04-2010 19:42

Citaat:

qazwsxedc schreef: (Bericht 30355849)
Als ik een stijve heb, en ik ga me rukken, kan ik niet mij velletje over mijn eikel krijgen, ik ruk zeg maar gewoon het vel wat dan over mijn penis schuurt, hoe komt dit ? dat het velletje er niet over heen kan ?

Bij sommige mensen is dit pas heel laat het geval en komt het later wel goed, als je al op een redelijke leeftijd bent ik denk rond de 16, of als je van plan bent seks te hebben dan is het aan te raden naar de huisarts te gaan, die je vervolgens wel een middeltje geeft of je aanraad te besnijden in het ziekenhuis.

Outlaw 02-04-2010 20:10

probeer het eens in bad.

ikonzeker 03-04-2010 18:58

hallo,
ik heb het zelfde probleem gehad, ik ben hiermee naar de huisarts gegaan die mij een middeltje meegaf waardoor de voorhuid soepel werd. nu gaat trekken/seks prima!

meknow 04-04-2010 19:20

Citaat:

ikonzeker schreef: (Bericht 30359253)
hallo,
ik heb het zelfde probleem gehad, ik ben hiermee naar de huisarts gegaan die mij een middeltje meegaf waardoor de voorhuid soepel werd. nu gaat trekken/seks prima!

Ik heb dit probleem ook, en wist nou ook niet of het normaal was of niet...
Maar hoe oud was jij, ikonzeker, toen je dat zalfje kreeg? Ik ben namelijk nu 16 en hoop dus niet dat het te laat ofzo is, want wil me niet laten besnijden..

Wammus 05-04-2010 01:09

In de meeste gevallen is het zo dat het toompje (dat is zegmaar het deel wat je voorhuid met je eikel verbind) te kort is. Dit kun je oprekken door je voorhuid steeds een klein stukje verder terug te trekken net zo lang totdat je hem helemaal over je eikel heen krijgt. Er zijn schijnbaar ook zalfjes voor maar daar had ik tot ik dit topic las nog nooit van gehoord.

Je kunt trouwens ook prima rukken zonder je voorhuid terug te trekken. Hij schuurt dan inderdaad over je eikel heen maar dat is verder geen probleem.

ikonzeker 07-04-2010 01:16

Citaat:

meknow schreef: (Bericht 30362200)
Ik heb dit probleem ook, en wist nou ook niet of het normaal was of niet...
Maar hoe oud was jij, ikonzeker, toen je dat zalfje kreeg? Ik ben namelijk nu 16 en hoop dus niet dat het te laat ofzo is, want wil me niet laten besnijden..

Ik was 16, nu 17 . Je merkt de huid heel snel soepel worden, ik hoop je genoeg geinformeerd te hebben, zijn er vragen dan hoor ik t, en besnijdenis is normaliter niet nodig. Ga gewoon naar de huisarts, geen reden voor schaamte, die hebben wel ergere dingen mrrgemaakt

qtje333 06-05-2010 12:39

ik had het ook op me 6de maar nu ben ik dus besneden;)
alleen maar handig want je hoeft het amper schoon te houden(y)

nature_lover 06-05-2010 13:10

ik had het ook, bij mij is het stukje vel waarmee de voorhuid aan de eikel zit ingeknipt zodat de voorhuid ook wat meer ruimte heeft.

nick1980 06-05-2010 16:28

Citaat:

Wammus schreef: (Bericht 30364018)
In de meeste gevallen is het zo dat het toompje (dat is zegmaar het deel wat je voorhuid met je eikel verbind) te kort is. Dit kun je oprekken door je voorhuid steeds een klein stukje verder terug te trekken net zo lang totdat je hem helemaal over je eikel heen krijgt. Er zijn schijnbaar ook zalfjes voor maar daar had ik tot ik dit topic las nog nooit van gehoord.

Je kunt trouwens ook prima rukken zonder je voorhuid terug te trekken. Hij schuurt dan inderdaad over je eikel heen maar dat is verder geen probleem.

Precies.. maar kijk uit dat je niet te ver terug trekt, ook niet met sex.. niets forceren, want dat kan bloederig worden (en dat wil je niet). Dus inderdaad (in bad of zo) langzaam terugtrekken of even naar de huisarts.

rubenblom 12-05-2010 21:19

beetje bij beetje proberen, als het na je 16e nog niet kan, moet je misch. even naar de huisarts, die krijgt honderden van die klachten dus vind het echt geen probleem

R.H. 12-05-2010 21:35

ik heb daar vroeger ook last van gehad maar heb het zelf verholpen zonder middeltje of wat door gewoon puur aftrekken ik ging me iedere dag voorzichtig aftrekken waarbij ik mijn voorhuid goed deed oprekken en uiteindleijk heb ik een goed resultaat bereikt

something.. 12-05-2010 21:40

jep geen zorgen komt wel goed hoor :)

aim_and_fire 14-05-2010 10:30

in bad, langzaam er over heen trekken. zodat het helemaal erover heen is.
dan stap je uit bad, met nog steeds je voorhuid naar achter. dat laat je opdrogen.
probeer met je ontblote eikel in slaap te vallen (:
klinkt misschien vreemd, maarja. je ligt dan toch zo'n 6/8 uur te rollen ermee, dus het heeft veel effect.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.