![]() |
Eredivisiespel 02-03
Ga naar www.eredivisiepoule.nl en doe mee. Hier kan je elke week de uitslagen van de eredivisie voorspellen.
Ik heb nog ff een subleague gemaakt: naam --> scholieren paswoord --> voetbal edit by Tofke_H: Wilt dit zeggen dat wij op het forum niet meer ons eigen wedstrijd houden? Wat mij betreft wil ik die site gerust nog afmaken, maar jullie moeten het maar weten. |
:cool:
|
hey, dat komt mij bekend voor :eek:
|
Ik doe niet mee, anders hebben jullie geen animo meer namelijk geen kanshebbers meer. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow jah Tofke_H Jij ging een site ervoor maken :) Lukt het al een beetje (als je al begonnen bent? :))
|
Als Tofke_H ergens mee bezig is doen we die natuurlijk, slaat nergens op als hij al dat werk anders voor niets zou moeten doen
|
Citaat:
Dus de eerste weken (?) zullen we het nog op dezelfde manier moeten doen als vorige jaar, in een topic :o :) |
Ow oke, ik wist niet dat jij zo'n site ging maken, Tofke.
Dit leek me alleen handiger, dan alle uitslagen telkens in een topic invullen. Maar als dat op die nieuwe site van jou straks wel makkelijker kan, dan gebruiken we die gewoon. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stond al ingeschreven bij dat eredivisiepoule.nl dus doe ik aan die lijst maar mee, maar uiteraard gat het mij om de poule waar tofke_h mee bezig is :)
|
Eeh... waarom doe je niet gewoon aan allebei mee?
|
Ik doe mee met de poll van Tofke_h, anders niet..En nee, dit is geen dreigement :p ;)
|
uhm ja wtf post je dat hier
|
volle bak 8 punten hoppaaaaaaaa 1 in subleague en algemeen ook 1 alleen mijn naam staat alfabetisch iets verder dus 152 maar wel de zelfde score as 1 :)
|
edit by Tofke_H: Wilt dit zeggen dat wij op het forum niet meer ons eigen wedstrijd houden? Wat mij betreft wil ik die site gerust nog afmaken, maar jullie moeten het maar weten.
Ik doe alleen aan die van jou mee. Dies veel makkelijker. Anders moet je de hele tijd weer inloggen enzow |
hier is toch handiger dan op zon zite vind ik
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |