![]() |
Waar is de kleding die jij nu aanhebt gemaakt?
top - turkije
joggingbroek - china bh & string - onbekend |
:(
|
Citaat:
|
trui: turkije
de rest is het kaartje uitgeknipt of ik kan het niet zien zonder het kledingstuk uit te trekken! |
kuttopic :(
|
Nou heb ik een telefoontje ontvangen uit Arga'madall uit noordzuidoost Afrika en die zouden welliswaar mijn vest gevonden bij een ak'ma du'lls 'ka stam.
Van wat ik uit de brieven weet te halen die mijn broek me elke week stuurt zit hij nu ergens in het midden van Azie, een harde wereld volgens hem maar hij wilt hoe dan ook zijn wereldreis geheel afronden. Mijn sokken en ondergoed zijn goede maatjes en zitten te feesten in Australie, mijn linkersok kennende zal die flink aan de sjans zijn en m'n ondergoed flink aan het experimenteren zijn met drugs (Hij heeft trauma's volgens een bepaalde kledingzaak.) Mijn t-shirt is zojuist terug komen rollen uit een kroeg, de sjikkerfrits is helemaal doorweekt maarja, luv him! |
Citaat:
<3 |
India en China, geloof ik.
|
Geen idee.
|
Vestje turkije
Shirtje China BH kan ik net niet lezen En ik heb geen zin om m'n broek uit te gaan doen opzoek naar een label |
Geen idee en ik ben te lui om te kijken. Ik kan wel zeggen mijn schoenen in München zijn gekocht, hilfiger jeans in parijs, zwart vest en wit shirt bij de WE in Amsterdam, boxershort is van wit/groene van björn borg en die zijn in Eindhoven gekocht. Zo dat was niet echt ontopic maar goed.
|
Het overhemd in Duitsland en de schoenen in Italië. Voor de broek wordt het teveel gedoe.
|
Trui in mauritius, rest weet ik niet maar vast ook een dergelijk land
|
en de trui heb ik online besteld en komt uit engeland
|
Bangladesh, Turkije, 2x China. Shirtje staat het niet in.
Citaat:
|
Citaat:
|
shirt in Marokko, broek in China, geen zin om mijn onderbroek uit te doen en te kijken.
|
Citaat:
|
Het enige dat ik aanheb, komt uit Indonesië. :o
|
Mijn shirt is from Turkey. Broek weet ik niet.
|
Citaat:
|
hier XP zelf gemaakte badjas XP
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |