![]() |
rode huid.
Hallo allemaal,
Wat kan je allemaal doen tegen een droge en rode huid? ik had vroeger last van acne en dat is nu over maar wat er over is gebleven is een rode huid wat een beetje brandend aanvoeld. (ik drink aardig wat water maar dat helpt niets) |
Creme smeren! het maakt weinig uit wát je erop smeert, als het maar een beetje vettig is, of als er iig maar op staat "voor de gevoelige huid"
|
Maar van een vettige huid krijg je toch puistjes?
Sorry als dit totaal onzin is maar dat dacht ik :) |
Van een droge huid krijg je ook puistjes omdat dat juist je talgklieren aan het werk zet.
Maar als je vettig op je huid niet prettig vindt zijn cremes die hydraterend zijn en voor de gevoelige huid wel heel fijn. die trekken ook wat sneller in. Kwestie van testers proberen en kijken welke fijn smeert. Of als je echt makkelijk wil: ga naar de supermarkt en koop een pot nivea soft http://4.bp.blogspot.com/_aS80LOUdod...400/nivea1.jpg kost 3 euro ofzo en het is echt heel fijn spul! (gebruik ik ook op mijn droge, gevoelige huid) |
Een vette creme is niet perse een creme die super vet is op je huid, maar wel een die je huid goed hydrateerd en dan is het dus echt niet persee slecht en puistjes verwekkend.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |