![]() |
15 & niet verliefd
Ik ben 15 jaar oud, maar ik ben nog nooit verliefd geweest...
ik ga wel veel met jongens om, en ik ken hele aardige jongens, maar ik vóél gewoon niks... is dat niet raar?? |
Nee hoor.
|
dat komt nog wel ;)
|
Totaal niet raar. Dat komt echt nog wel. Verliefd zijn is geen verplichting. Het is jou leven en zoiets voel je vanzelf. Ooit voel je je gewoon goed en veilig bij een jongen. Je respecteerd hem voor wie hij is of wat hij doet. Verliefd zijn dat komt namelijk met de tijd. Zoiets voel je gewoon dat je graag bij diegene wilt zijn. Zolang je dat gevoel nog niet hebt is er niets ergs aan en moet je gewoon je eigen weg gaan totdat je dat gevoel vanzelf een keer tegenkomt. Weet zeker dat het je ooit eens zal overkomen hoor.
|
Nee hoor, juist goed. Dan is er meteen minder kans om verliefd te worden op een jongen die dat niet waard is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JasperJD hou je smoel :)
Nee dat is niet gek. Ik denk dat de mensen hier je eerder voor gek zouden verklaren als je zou zeggen de ware gevonden te hebben. |
Ze brengt het zo wel over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aardige jongens jasper, Aardige. Aka het zullen meer een soort "broertjes/familie" zijn dan dat je het idee hebt dat je de rest van je leven met die gene in bed wilt duiken XP
|
Citaat:
|
Oh joh, komt vanzelf. No worries!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |