![]() |
Geile smsjes voor wat SMS-sex?
Geef is een paar serieuse voorbeelden van geile smsjes die jullie (mannen) naar je vriendin stuuren & hoe zij er dan op reageert ? (a)
|
En dat kan je serieus niet zelf bedenken?
|
ik zou het zo geil vinden als mijn vriend door anderen bedachte teksten naar mij zou smsen, echt oei :bloos:
|
Jongens, hier kunnen jullie ook prima fatsoenlijk op reageren dus doe dat ook even.
|
Nou goed. Ik ga geen voorbeelden geven, maar wat meestal goed werkt is als je zegt dat je haar mist naast je in bed -als jullie al eerder samen geslapen hebben- en dan precies vertelt wat je met haar zou doen als ze bij je was. Succes, weer creatief, oefening baart kunst :)
|
vertel in idd geval uitgebreid hoe je haar laat genieten. peil eerst wel of ze in de stemming is, als ze dit niet is vind ze je irritant en bereik je het tegenovergestelde.
|
EDIT: ga haar niet lopen smsen als ze bij vriendinnen is, dan lacht ze zich dood om je smsje en laat ze het iedereen lezen. ja, sommige chicks zijn zo. dus weet heel zeker dat ze alleen is, en dat ze in de stemming is om opgegeilt te worden of als ze al geil is. sorry maar dit was heel belangrijk en moest er nog achteraan (a).
|
Ik heb echt zin om je kutje vol te spuiten :o
|
Als ik aan je lichaam denk groeit er iets in mijn broek
|
Ik heb zin om je geile kutje te likken, en je te laten komen
|
Citaat:
|
haha nogal :P
maar deze doet het ook goed, als ik nu bij jou was zou ik allemaal spannende dingen met je doen ^^ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar heb je de uitkijkpiet toch voor? :confused:
|
oh dit heb ik laatst nog gehad :D
eens even kijken of ik de smsjes nog heb.. even midden in: zij stuurde: .. je maakt me op dit moment steeds natter en je bent niet eens bij me ;$ xX ik stuurde; wat als ik wel bij je was? (: zij stuurde: dan zou ik direct met je naar boven lopen. zonder ook maar een woord te zeggen. op je kamer duw ik je tegen je deur aan en geef ik je alles wat je wil xx ik stuurde: wahaha. dacht je egt dat je me 2 trappen op kan krijgen? liefje je bent topless als je nog maar in de gang staat. als je de 1e trap oploopt zijn je schoenen en je broek al uit. als je snel bent kan je nog in je onderbroek naar boven rennen, zo niet dan duw ik je op de dichtsbijzijnde confortabele plek en laat ik je pas merken wat écht nat is ;) haar reactie was wel. (: leuk. maar laat k mr niet teveel privé geheimen verklappen op een forum. mijn kamer is btw op zolder :P |
haha, daar word je tog niet geil van?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oww ik vind dit best wel sexy! Wou dat mijn mannetje is zo creatief was lol*O*
[QUOTE=ik stuurde: wahaha. dacht je egt dat je me 2 trappen op kan krijgen? liefje je bent topless als je nog maar in de gang staat. als je de 1e trap oploopt zijn je schoenen en je broek al uit. als je snel bent kan je nog in je onderbroek naar boven rennen, zo niet dan duw ik je op de dichtsbijzijnde confortabele plek en laat ik je pas merken wat écht nat is ;) :P[/QUOTE] |
Maar dan moet ie het wel waarmaken :P
|
Ja dat zou wel mooi zijn ja haha
Citaat:
|
Citaat:
|
Geweldig topic (Y) :D
|
zal ik mijn opgesteven banaan in jouw natte pruim peren??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gegarandeerd succes :D |
Deze is denk ik al wel bekend voor sommige:
Jij stuurt "Weetje? Als je een kilo minder zou wegen, dan zal je er veer mooier uit zien!" Een minuut later stuur je een andere smsje met "Laten je kleren nu net 1 kilo wegen." |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |