![]() |
The importance of being saai #943
*O*
|
hoi
|
goeiemorgen!
|
en nu ga ik paasontbijten, daghè!
|
*O*
Ik dacht aan een titel als: saai owns Ecnelis in navolging van de vorige titel. |
Ik had net een mooi lijstje van alle cijfers onder de 3
Elasticiteitsleer 2.9 Thermodynamica1 2.7 Dynamica A 2.6 Analyse1 2,5 Dynamica2 2.3 Dynamica2 2 Kansrekening en Statistiek 1,8 Statica1 1.8 Elasticiteitsleer 1.4 |
Citaat:
|
Ik maakte mijn eindexamen wiskunde juist veel beter dan mijn schoolexamens. In de laatste jaren op de middelbare school heb ik nauwelijks nog voldoendes gehaald voor wiskunde.
|
hmm mijn laagste cijfer op de uni is een 4 (ik weet niet of het een 3,5 was of een 4,4), maar dat valt dus nog best mee zo te zien :D
|
Wat het laagste cijfer is dat ik ooit heb gehaald weet ik trouwens niet.
|
mijn laagste cijfer op het cons was een 6,5 voor geschiedenis.
|
In m'n master is trouwens m'n laagste cijfer een 6
|
Het schoolexamen moeten ze juist wel afschaffen. Het moedigt de scholen aan om de schoolexamens zo makkelijk mogelijk te maken zodat ze een zo hoog mogelijk slagingspercentage krijgen. Alle examens moeten centraal worden afgenomen, wel is het dan beter om bijvoorbeeld twee of drie examenperiodes in te lassen zodat je niet meteen zakt door één slechte dag (of ziekte zoals bij Fizzle).
|
Voor multibody DYNAMICA, dat dynamica ligt me niet zo:o
|
Citaat:
|
En laagste cijfers op de middelbare school?:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het bij ons ongeveer gelijk was.
Hoewel ik voor het CE Scheikunde wel 2,5 punt boven m'n SE gemiddelde zat:o |
Ik had een 9 op mijn CE Engels en verder weet ik mijn cijfers helemaal niet -O-
|
Citaat:
|
oh wacht ik heb mijn cijferlijst binnen handbereik :o
|
Citaat:
|
Ik heb Absinthes Jelly Beans alweer bijna op, mannn wat lekker :bloos:
|
Hm, op de uni een 6, op de middelbare een 3,5 of zoiets, voor Franse woordjes met de veel streepjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n hoogste cijfer op de uni is trouwens wel een 10(y)
|
Ik heb geen tienen gehaald... wel een handjevol negens.
|
Eén van die negens overigens voor dat vak waar ik eerder een 2 voor haalde. :D
|
Citaat:
|
ik heb Cup-O-soup :bloos:(y)
|
Citaat:
|
Mijn enige tien is een aanwezigheidscijfer, wat dan weer samen met nog twee andere cijfers het eindcijfer voor een vak vormde.
|
Hmm, dat eindcijfer was een 8,7. Volgens mij het hoogste eindcijfer dat ik ooit heb gehaald op de uni.:cool:
|
Mijn 10 was voor een zelf portret die ik heb geschreven, hij was beeldend en mooi en het leek net een filmpje ofzoiets :D
|
Citaat:
Ik ben zo misselijk bah, ik mag niet ziek worden.:( |
Citaat:
|
O dit is ook een mooi lijstje: Dit is het gemiddelde van iedereen die dat tentamen deed
Elasticiteitsleer 4.04 Lineaire algebra 4.02 Analyse1 3.45 Differentiaalvergelijkingen 3.43 Kansrekening en Statistiek 3.14 Thermodynamica1 3.11 |
Ik haalde doorgaans onvoldoendes omdat ik alleen zat te klieren in de lessen en nooit een boek opensloeg.
|
Citaat:
|
Het was trouwens eigenlijk een participatiecijfer, want ook het op tijd inleveren van de opdrachten telde mee.:p
|
Citaat:
|
Och, ik vind gratis puntjes niet erg.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |