![]() |
Naaktzwemmen
Ik weet niet of dit op sexualiteit moet maarja,,:)
Hebben jullie wellis naakt gezwomen? was je alleen, met vrienden, hou oud was je.. Vond je het lekker :D |
ja maar alleen bij de sauna dus niet echt in seksuele context, vind het wel fijn (y)
|
Ja hoor. toen ik 14 was een keer 's nachts in een rivier, en daarna ook wel eens in de sauna.
Voelt heerlijk (y) |
Err, eerste keer weet ik niet. Laatste keer was 2 weken terug oid, sauna. :) En het is erg relaxed.
|
ja ik heb een keer naaktgezwommen, bij ons hier in de haven. ik was met een vriend van mij en we hadden wat gedronken. ik vond het heerlijk maargoed met bikini vind ik dat ook. Het geeft wel een kick vooral moet ik zeggen. Maar ik zou het niet maar zo weer doen, de alcohol speelde zeker een rol, en het feit dat hij een goeie vriend was die ik voledig vertrouw!
|
Vaak genoeg, als het ff kon : buiten vooral, ook wel es aan zee. Hartstikke fijn.
Is eigenlijk niks sexueels aan, ook niet als er anderen bij zijn. Wel met vriendje, maar dan is het na het zwemmen : knuffelen, ook wel es vrijen en neuken s'avonds of s'nachts, na het zwemmen. |
Vorig jaar een keer bij het naakstrand van wijthmen
|
nee, maar wel een keer in een (mini-)string, en dat vond ik naakt genoeg aanvoelen. Was op vakantie, midden in de nacht, behoorlijk dronken, samen met een paar anderen, waaronder mijn 'vakantieliefde'.
In de zee naar een roeibootje gezwommen en toen proberen daar in te klimmen was behoorlijk oncharmant (en de daaropvolgende seks in het bootje was ook niet het meest confortabele ooit) |
Vorig jaar in een Riviertje. We waren onder invloed van alcohol. En sprongen in onze bloten reet het water in.
|
Ooit eens gedaan in Kroatie op een naaktstrand.
We gingen niet echt naakt ofzo daar liggen, maar het "gewone" strand was veels te druk. dus gingen wij vaak naar het andere strandje, werd toch niet gecontrolleerd ofzo. Dus als er echt niemand was, gingen we ook echt naaktzwemmen. daarna ging mijn bikini gewoon weer aan :o Het voelde wel lekker naaktzwemmen moet ik zeggen. Alleen het uitzicht naar andere mensen. die naakt liggen te zonnen. vond ik eigenlijk wel wat minder :) |
Wel eens gedaan op een naaktstrand in Frankrijk. Maar dat was gewoon met me ouders. Ik schaamde me rot :$ En ook gewoon is een keer toen ik 5 was ofzo... Maar tja dat deed iedereen denk is wel eens! ;)
|
nee, nooit gedaan.
|
Jup.. in het buitenland eens een keer.. het bleef alleen niet bij zwemmen...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |