![]() |
[Wedstrijd] Thema: Rommel
Hoi lieve DoPers en de rest van de bende *O*
Het is weer tijd voor een nieuwe wedstrijd! Het winnende gedicht zal worden gepubliceerd in de eregalerij, en genieten van eeuwige roem. De gedichten: - Gaan over het thema: 'Rommel' (maak er wat leuks van! Gebruik je fantasie!) - Kunnen worden ingestuurd tot en met zondag 18 april 23u59 - Worden verzonden middels een PM naar Dingaantouwtje of flyaway, de DoP-forumbazen - Zijn anoniem, jij bent de enige die weet welk gedicht van jou is. Het is niet de bedoeling dat je, voor de winnaar bekend is van de wedstrijd, laat weten welk gedicht van jou is. Per persoon mag maximaal 1 gedicht worden ingezonden De inzender dient lid te zijn van het forum, niet-leden maken dus eerst een account aan en kunnen dan ook meedoen :) De winnaar wordt bepaald door middel van het uitbrengen van stemmen, stemcondities volgen nadat het aantal ingezonden berichten is geteld. Heel veel plezier en veel succes met het dichten! Liefs, Dingaantouwtje & flyaway |
Jawel, we hebben nu een eregallerij! En eindelijk weer een wedstrijd ook voor niet-scholieren. Weer een nieuwe uitdaging voor Etmakas, de reclamevrouw? :D
|
Leuk!
|
Yes im in!
edit: verstuurd :) |
Oeeehh, wat leuk! Ik ga zeker reclame maken, maar of ik mee ga doen, hangt van tijd/inspiratie af. Ik heb namelijk nog een paar opdrachten waarvoor ik dus heel hard geen inspiratie krijg 3:
|
ik doe met je mee Etma ;):)
|
Ik zal ook m'n best doen om reclame te maken! :D
En ik doe waarschijnlijk wel mee, maar 18 april is wel erg kortdag (voor mijn broedgedrag iig :O) Komt het winnende gedicht van de vorige wedstrijd nog op 't weblog? |
Als het goed is is die net geüpload, Simon was op vakantie :D
|
het lijkt mij trouwens logish dat niet leden eerst een acc. maken hoe kunnen ze anders lieve FB Ding een PB sturen? :confused::D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mag het thema ook 'chaos' zijn? :bloos:
|
Nee, het thema is rommel. Als jij in rommel chaos ziet, dan schrijf je over chaos, dan is dat jouw idee van rommel, maar het thema is rommel.
|
jouw ;)
Moeilijk thema hoor! Maar ik stuur iets in. Of het over rommel gaat of over chaos, dat mogen jullie beoordelen ;) |
jou-jouw doe ik altijd fout!
Vergeet niet dat thema's richtlijnen zijn! Als een thema "Voedsel eet me op" is, kan je dat ook interpreteren als het thema "Verkeerd om", en dan kan je van daaruit een gedicht schrijven! Als je even kijkt naar de vroegere thema's valt deze nog wel mee! ;) |
De fluitende blokeend was bijvoorbeeld een thema.
|
O ja, dat waren nog eens thema's :D Een moeilijk thema is verder ook niet erg, hoor!
|
Oh en: Katten hebben geen remmen was ook wel cool :D
|
Volgende keer zullen jullie zien wat een moeilijk thema is! Ik voel me uitgedaagd.
|
Haha. Ik zie nu dat ik die fluitende blokeendwedstrijd gewonnen had, dus ik zie reikhalzend uit naar nog zo'n moeilijk thema ;)
|
*up*
Zijn er al veel inzendingen? |
Mwah.
|
hoeveel?
|
2 of 3 ofzo.. etmakas naamzoek!!
|
Oh ik flans ook wel wat in elkaar, leuk :y
|
Citaat:
Maar staat het niet een beetje vreemd om reclame te maken voor een gedicht waar ik zelf (nog) niets voor heb ingezonden, en waarschijnlijk ook niks meer voor ga inzenden? Want ik zit in een soort inspiratiedip en toch weer niet. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik heb niet zoveel gedichten op het moment. |
:(
|
Ik poog nog steeds. Mijn laatste vijfminutengedicht zou een goede uitganspositie geweest zijn, maar nu heb ik 'm al gepost.
|
En dan is er een wedstrijd voor de oudjes, en dan stuurt niemand in! Nog 2 dagen :D
|
Hihi, nou heb ik op het allerlaatste moment toch nog een gedicht verzonden! :)
|
Citaat:
|
Echt, je wil niet weten hoe groots mijn trots is! :)
|
Ik wil de gedichten zien! Zitten jullie op school of zo? :p
|
Jep, en ik moet ook nog eentje schrijven :) Dus vanavond komen ze.
|
ik ben nu heel benieuwd :o
|
Ah, ik ben al klaar. Ik maak even de nieuwe topics!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |