![]() |
Democratie vereist openheid: wie betaalt Geert Wilders?
Hoi iedereen, ik vond onderstaand bericht op een site over de PVV (www.wilderssluitookjouuit.nl) en vond het de moeite waard om het te delen. Komt ie:
Vragen waar Geert Wilders zijn partij en campagne toch allemaal van betaalt, staat inmiddels gelijk aan het intrappen van een open deur. Tientallen kranten, websites, columnisten en politici vroegen zich al meermaals af, hoe de PVV toch aan haar geld komt. Wilders weigert echter pertinent hier ook maar enigszins antwoord op te geven. Ook tijdens zijn recente bezoek aan London weigerde Geert Wilders opnieuw openheid te geven over de financiële huishouding van zijn partij. Kijk op http://www.afan.dds.nl/wilderssite/2...10april07.html om de rest van het artikel te lezen |
Dat is boeiend, maar heb je ook een stelling?
Verder is de site die je aanhaalt natuurlijk niet bepaald objectief, aangezien het een verzameling van nieuwsberichten is ten nadele van wilders. Zijn er ook objectieve bronnen die het hier over hebben, en hoe zit het met de andere partijen? zijn die ook zo ondoorzichtig qua financiering? Zonder stelling wordt dit topic niks en zal ik het moeten sluiten, denk er dus nog even over na! |
Slotje; het ruikt naar smaad
|
Weer zo'n idioot smaadtopic.
TS je stelling Democratie vereist openheid zou ik graag naar jou willen terugkoppelen. Kan jij even als je bankafschriften van de afgelopen 2 jaar posten. Alvast bedankt. |
kyk als die nou dood is hoeven we niet meer te betalen aan zijn beveiliging (AA)
|
Citaat:
|
Ik weet wel hoe hij aan zijn geld komt: Ik heb ooit eens jaren terug 100 euro ofzo overgemaakt naar zijn rekening van de PVV. Kreeg wel een (standaard) brief van hem terug waarbij hij bedankte voor de donatie en zich verder inzette voor het Nederlandse belang.
|
Lijkt me goed als al de organisaties die meedingen naar zetels in de volksvertegenwoordiging hun financiering openbaar maken. Werkt corruptie tegen enzo.
Geldt trouwens voor alle partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geduld is een schone zaak ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |