![]() |
Zou jij het doen?
Zou jij datgene doen wat de persoon boven jou zegt, in ruil voor 1000 euro?
Ik begin: Zou jij voor 1000 euro een bord levende kakkerlakken opeten? |
Gadverdamme nee!
Wat ik wel zou doen, is deze topic naar de kantine verplaatsen, want daar issie wel leuk zou jij voor 1000 euro vreemdgaan? |
hey mijn reply is weg stomme pluis :mad:
|
als ik hier nu een berichtje invoer, post ik dan in de kantine? en gelden er dan kantineregels of onzinregels?
|
Kantine dus he.
Ik zou best voor 1000 euro vreemdgaan als mijn vriendje dat goed zou vinden als ik hem beloof dat hij de helft krijgt :bloos:. Evil he. Maar als hij het niet goed vind, doe ik het niet hoor. Zou jij met iemand van hetzelfde geslacht zoenen? |
Is Martino een pikhebbende? ;x
Voor duizend euro 30 cm van een wc rand likken? Op lowlands en natuurlijk aan de binnenkant nadat 1000 mensen, waaronder zeehond23 flink heeft lopen sputterpoepen? |
Gatverdamme nee echt niet ;x
Zou jij een gehandicapte slaan? |
Fack ja! Ik behandel iedereen gelijk.
Van die duizend euro kan ik diegene een pak koekjes kopen. voor 1000 euro een bruine beer draaien op het bureau van je lerares? |
JA! Als ik een lerares zou hebben :p
voor 1000 euro bungee jumpen van de hoogste bungee ter wereld (240 meter oder sowas) |
wtf natuurlijk :P...
Voor 1000 euro aan de spataders (die op de enkels zitten) van een oma zuigen |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=02GI7U4SFas Nee. Gatver. Een meisje beffen die voluit ongesteld is? |
aw hell.. fack 1000 euro he... ligt eraan wie :mad:
Voor 1000 euro je kapot drinken in de ochtend en vervolgens naar je baan gaan? (een hele dag volhouden, zo niet, geen 1000 euro!) |
Citaat:
Nee, ik drink niet :D alcohol kan niet zo goed tegen mij. Voor 1000 euro de hele dag uit je dak willen zijn (de hele dag alles mooi lief, geweldig, fantastisch en de volgende dag ronduit KUT) |
Absoluut, je strooit gewoonweg met die 1000tjes
Voor 1000 euro Paranoide uitdagen voor een potje trek-elkaar-de-kop-kaal? |
Ja, want dat ga ik natuurlijk winnen.
Zou je voor 1000 euro dit huis opruimen? http://www.boingboing.net/200809231044.jpg http://www.funnythreat.com/photo/ima...rty-home-7.jpg http://www.unplggd.com/uimages/unplg...tykeyboard.jpg Inclusief de wc en badkamer. Daar kan ik zo gauw geen plaatjes van vinden maar je kunt je voorstellen hoe dat eruitziet. |
Citaat:
Voor 1000 euro Miekje in de tet knijpen? |
Ja hoor.
Zou je voor 1000 euro naakt in de trein gaan zitten (utrecht-den bosch)? |
Jazeker!
Voor 1000 euro je ouders in "paniek" opbellen om te zeggen dat je je beent zojuist kwijt bent geraakt in een bizar ongelukt? |
Ja hoor, mijn moeder zou me toch uitlachen (deed ze ook toen ik in paniek opbelde dat ik net in brand had gestaan :D)
Voor 1000 euro tussen de Ajax hooligans gaan zitten bij een Ajax-Feyenoord wedstrijd? |
Sure, why not.
Bij Beatrix belletje trekken? |
Beatrix is daar veel te lief voor :cool: maar haar zoon wel!
Met je blote, met christelijke tekens erop, kont uit het raam hangen, terwijl je door de straten van Marokko rijdt? |
Ja hoor.
Zou jij een pink af laten hakken? |
Niet voor 1000, add een paar nullen en dan praten we verder.
Een handvol levende maden opsmikkelen? |
Nee, zeker niet.
'n Week lang je ouders laten geloven dat je zwanger bent of iemand zwanger hebt gemaakt? |
Ja, dat is wel een mooie grap (y)
Alleen nog maar naar SBS kunnen kijken? |
ja hoor voor duizend euro lekker op de hoogte blijven van welke jurken silvie van der vaart allemaal draagt, prima.
Iemand die zichzelf heeft ondergepoept en gekotst en de omgeving, schoonmaken en alles verschonen? |
er zijn mensen die het voor minder doen!
een week in een donkere kelder zitten met alleen water, brood en de kleren die je aan hebt? |
Nee. In een lichte kelder misschien wel, en als ik iets van een tekenblokje had al helemaal. Maar een donkere kelder, dan heb je qua zintuigen alleen je tastzin nog, met misschien gehoor, als je zelf lawaai gaat maken. Als je weinig impulsen van buitenaf hebt dan hebben je hersenen zoiets van 'o okay, we verzinnen zelf wel wat' en ga je aan 't trippen. En ik weet waar de mijne toe in staat zijn dus ik geef ze die vrijheid liever niet :nono:
Dertig dikke vliegen doodslaan met je blote handen? Je zit dan in een kamer waar ze in rondvliegen en je moet ze ook zelf vangen. Je hebt wel onbeperkt de tijd, als je er heel lang over doet krijg je ook wat te eten enzo, maar als je de kamer uit gaat heb je verloren en krijg je 't geld niet. Er is voor de rest niks in de kamer, behalve jou en de vliegen dan. |
O prima, ik ben daar heel goed in, die duizend euro ben je kwijt!
Forumbaas zijn van N&A Edit: waarbij je dus verplicht ALLE discussies moet nalezen, iedere dag! |
30 viegen, jawhol! 1000 euro ca-ching
edit: :P ja prima, ben dan binnen no time uit het fb groepje Voor 1000 euro 3 dagen in een zwaarbeveiligde gevangenis zitten tussen moordenaars en wie weet wat, je wordt ook behandeld als 1. |
Ja, prima, 3 dagen hou ik nog wel vol.
Voor de rest van je leven toiletjuffrouw zijn? |
Citaat:
24 uur lang op een groot plein aan de middeleeuwse schandpaal staan, zodat mensen je kunnen bekogelen met tomaten? |
Ja, zeker.
Het imago van Geert Wilders hebben? Als in, niet alleen over straat kunnen en bedreigd worden enzo. |
Nee absoluut niet.
3 maanden lang 1 liedje dat constant in je hoofd afspeelt. |
hmm nee, dat lijkt me niet gezond
een middelgrote kamerplant opeten? (excl pot en potgrond) |
Rauw? Nee, dat zou ik niet eens kunnen.
Voor 1000 euro een maand niet je eigen kleren maar die van een meisje dat 6 maten kleiner dan jij heeft aanmoeten? |
Citaat:
Voor 1000 euro een kogelvis eten een in louche restaurant. |
Citaat:
Zou jij voor 1000 euro een jaar lang in een 'probleemwijk' willen wonen? |
waarom niet? Omdat dat giftig is, noodles:D
Ja hoor ik zou wel in een probleemwijk willen wonen :y Voor 1000 euro meehelpen met het beroven van een oude, lieve dame? |
Nee.
Voor 1000 euro een maand lang alleen maar voedsel eten dat je eigenlijk niet lust? |
Citaat:
|
Citaat:
Voor 1000 euro je hoofd door een beeldbuis-tv rammen? |
Ik eet graag voedsel dat ik niet lust, ik voel me dan stoer en een doorzetter! Dus dat zou ik zeker doen!
edit: nee. Voor 1000 euro een maand lang steeds te weinig eten en drinken en het te koud of te warm hebben en dingen doen waar je je zeer ongemakkelijk bij voelt en een maand lang compleet oncomfortabel zijn? |
Ja, ben een koning met het uithouden in kaksituaties.
1000 mensen een knuffel geven in 10 dagen tijd. |
Hm, dat is 100 per dag. In je slaap knuffel je doorgaans niet, dus dan wordt het rond de 7 mensen per uur. Is best haalbaar. Dus ja, waarom niet. 1000 euro (y)
Zou je voor 1000 euro meedoen aan een soort sociaal experiment, waarbij er drie maanden lang een man is die opeens uit de bosjes kan springen, met als doel je te laten schrikken? Je moet ook je sleutels afgeven dus het kan ook in je eigen huis gebeuren, maar het is een degelijk wetenschappelijk experiment, dus die man wordt streng gecontroleerd op dat hij geen dingen jat enzo. [edit] Het is ook een enge man. Je moet eerst beschrijven wat voor man je eng zou vinden en dan gaan ze die namaken, zeg maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In 1,5 minuut de A5 afrijden in een snelle auto? De A5 is 7 km lang en je zou er dus ruim 250 km/u moeten rijden. De weersomstandigheden bepaal je zelf; de boetes enzo zijn voor jou rekening. |
Graag, maar niet als ik naast alle boetes ook nog hoogstwaarschijnlijk m'n rijbewijs kwijtraak :'(.
'n Weekje alleen slaolie drinken? (eten is toegestaan) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |