![]() |
Wat doen jullie in de pauze?
Wat doen jullie in de pauze?
Wij spelen meestal dit spelletje met z'n vieren: http://gburg.nl/achtung :cool: Ben benieuwd wat jullie doen! :) |
In deze pauze van al bijna 2 jaar doe ik niet 1 ding specifiek.
|
Ik heb niet zo vaak pauze. Maar bij de AH ga ik dan een mueslireep eten of zo'n Zonnatura Breekkoek en thee drinken. Tussen mijn lessen in heb ik altijd nét tijd genoeg om mijn lokaal weer klaar te maken voor de volgende groep en een glaasje water te drinken.
|
Eten of koffiedrinken en tegelijkertijd praten, hoewel natuurlijk niet precies tegelijkertijd, maar als ik even niet eet of drink.
|
Haha, ik denk dat de TS pauzes op school van een leerling bedoelt, maar ja :p
Ikzelf zat in de eerste, tweede en derde altijd in de aula tijdens de pauzes. Dan aten we (!) en praatten met elkaar. En deden dingen die brugpiepers nogal neigen te doen; elkaar achterna zitten want hij heeft water op me gegooid! Dit jaar sta ik meestal in de gangen te kletsen. |
Roken en eten.
|
Citaat:
|
Roken.
|
Bij pauze van m'n studie ga ik altijd een bakkie pleuâh halen en een peukie roken en natuurlijk wat ouwehoeren met mensen.
Als ik pauze heb op m'n werk neem ik ook een koffie/frappuccino en een peuk, en ga ik wat te eten halen op het station (bak pasta ofzo) en dan opeten in de keuken. En natuurlijk ook ouwehoeren met de mensen die binnen komen gewandeld. |
Meestal heb ik tussen de colleges genoeg tijd om naar een ander lokaal te gaan, nog snel even wat te drinken of te eten. Als ik langer de tijd heb wordt er meestal aan het project gewerkt of ga ik zelf werken.
|
Thee drinken met mijn matties tussen colleges.
|
ik heb geen pauzes :)
|
Vandaag ga ik in mijn lunchpauze even naar de h&m. Het regent en het is een doordeweekse dag dus hopelijk staan er geen rijen voor de pashokjes. Ik ben nog niet lang genoeg met mijn onderzoek bezig om een 'meestal' te hebben. In de pauzes die ik hou tussen het lezen van het ene en het andere artikel internet ik. Zoals nu.
|
niks bijzonder. gwn zitten en eten, praten, of even snel naar de stad
|
eten, breien, kletsen, wandelen, lezen, drinken.
|
Roken en praten. Ik eet meestal thuis.
|
Eten en kletsen en andere dingen die jongens van vijftien-zestien nou eenmaal doen tijdens pauzes. :P
|
Met vrienden kletsen. Ik eet nooit op de uni, hoeveel colleges ik ook heb :bloos:.
|
Soms naar de supermarkt om wat voedsel in te slaan.
|
Citaat:
|
Ik werk gewoon door in de pauze. Ik bepaal mijn werktijden ook zelf.
|
In die tien minuten pauze halverwege het werkcollege heb ik precies genoeg tijd om naar de kantine te rennen, een automaatkoffie te halen, naar buiten te hollen en een peuk te roken. Dan weer snel naar boven. Veel werk, in zo'n pauze.
|
In de kleine pauze eet ik mijn brood, en in de grote pauze wil ik nog wel eens naar de Jumbo fietsen voor een bak koffie.
|
Omdat ik geen les meer heb bepaal ik zelf wanneer ik wat doe en wanneer niet. Als ik pauze neem dan ben ik vaak aan het bijpraten met mijn medestudenten of aan het eten. Het ligt er maar net aan wat ik aan het doen ben en wie er allemaal zijn.
|
praten
|
eten, drinken, praten, bellen, roken, mailen, opdrachten afmaken. niet allemaal tegelijk hoor!
|
Wij gaan meestal in de zon zitten, en ik ben afwijkend genoeg om ook nog dingen te organiseren als blotevoetenraces, watergevechten, groepsorgies, you name it. Maar ik eet eigenlijk nooit meer op school. Anderen wel, maar ik sla mijn lunch het liefst over.
|
Wat voor superontbijt eet jij dan dat je geen honger hebt?
|
Koffie fixen, puzzel uit de krant maken, praten of een combinatie van die drie.
|
soms eten, socializen, rondhangen, buiten zitten, huiswerk maken, naar de winkels, naar huis, vanalles eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |