![]() |
Wat een geluk dat ik een saai stukje van de wereld ben! #947
*O*
|
@ Barabasigmund: Nee, het heette anders. Maar dat Crashende Computers ziet er ook heerlijk fout uit :D
https://www.webshopboekhandel.nl/Web...9020605143.jpg :D |
En Martin, heb je geen koptelefoon rondslingeren ergens? Dan kun je alsnog The Sims spelen (y)
|
Vandaag hebben we het over trio's en seks met oudere personen gehad. Op het werk. :D:P
|
Zo... terug van een renvliegdag. Sommige mensen kunnen ook helemaal niets zelf bedenken. Dan is er een probleem en dan ipv het op te lossen zeggen ze: nou jongens wie doet er wat aan? Ja echt. :bob:
|
En we hebben drie christenen er bij zitten ;x
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Ik praat op mijn werk alleen maar hypothetisch over zulke zaken Martin ;)
|
Citaat:
|
En @WT:
1. Ja, toch de uitleg bij de nummers. Want anders begrijpt ze de helft van de nummers niet :p 2. Ik zou ook niets doen uit dat 'Zou je het doen?'-topic denk ik. |
Next time the topic will be 23. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je van Saai 23 kan maken
Hoe wil je dan van #947 23 maken? |
Citaat:
|
Op limewire wordt ook gezegd dat dit nummer van Wim Sonneveld is, en mijn vader dacht dat ook, maar ik dacht Rudi Carell en volgens YT is het ook Rudi Carell. En het nummer zat in de grappigste voorstelling waarin ik ooit gespeeld heb en de tekst is heerlijk <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet dat ik dat heb gedaan, ik heb gewoon een beetje rondgehangen in de brugklas
|
# = 3 (staat erboven)
3 9 4 7 = 23 :eek: allllleus is 23 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over leuk polygoon journaal-materiaal gesproken:
Als hij niet zo'n lelijke kale man was, was ik vast verliefd geworden op Mondo Leone <3 |
Citaat:
|
Godverkut, ik moest weer janken om Amelie :(.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ White Trash: Maar voor jou is 1000,- dan ook veel minder waard dan voor veel andere mensen. Zeker in vergelijking met studenten zonder lening/rijke ouders en mensen zoals Pip, die voor relatief weinig geld fysiek en emotioneel erg zwaar werk doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker als ie lijkt weg te gaan omdat ze niemand dichtbij zich laat. ;)
|
Bleh ik ga maar slapen. Toedeloe!
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo, en nu echt onder de wol! :) |
ik ga maar eens kijken of er niet nog iets op Comedy Central is
|
Citaat:
Welterusten! |
Citaat:
Hij heeft ook nog een heel leuk nummer met een fantastische clip gemaakt, waarvan de clip bestaat uit filmpjes uit het filmmuseum die ooit ergens zijn gevonden, maar waarvan niemand weet wat het is en waar het vandaan komt. Dat heeft een naam, maar die naam ben ik even kwijt. En ik ga de clip even zoeken. |
Coole, rare, onzinnige Japanse uitvinders
Para ecnelis sigmund artyfarty naamzoek. |
Avond schattekes. Wat een fijne dag vandaag!
|
Is er een verband tussen seks en dansen?
edit: Hee sann, twas goed toeven he vandaag! |
Voilà.
Volgens mij heten ze Bits & Pieces, of zoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |