![]() |
Eiwitsaaikes zijn vies! #948
:)
|
:)
Je kunt het jongen! |
Gebruikersnaam Berichten
Absinthe 39 Trimm Trabb 36 Stefenootje 36 Rode Panda 35 fizzle-fluffy 32 Commendatore 31 Paranoide 28 White Trash 25 N00dles 25 sann 23 Tink* 20 Moz 16 Medeia 15 Dark Phoenix 15 Uice 12 Martiño 12 Archont 11 ecnelis 10 Carn 10 Little Phoebe 9 Rationeel 8 grl 8 Sigmund 8 Mean 6 JasperJD 6 *Miekje* 6 Pippeloen 4 Chick Rock 4 Sarah 3 IKBENBABSWEL 3 Lucky Luciano 2 Daboman 2 Changshan 1 |
ik doe mijn best *o*
|
nou, zo vies zijn ze eigenlijk niet, maar ik doe ze met water ipv melk, want melk = koolhydraten = :nono:
|
:p
|
Godschristus, ik heb de meeste posts in het vorige topic...
Ik moet ook gaan foruminderen. |
Citaat:
over 2 weken ben je echt gebrainwashed & voor altijd verpest. |
Kun je dat niet 0%vetmelk gebruiken ofzo, Rationeel?
|
Citaat:
|
vet is niet erg, koolhydraten mogen alleen niet :o
|
maar tot nu toe is het echt een eitje (huhu!), ik heb geen honger ofzo. alleen mijn smaakpapillen zijn in staking gegaan.
|
Citaat:
Ik heb alleen maar even geluncht met een vriend. Citaat:
|
nog 1 minuut en dan mag ik lunchen. Knor knor. (zegt mijn maag, ik ben geen biggetje ofzo)
|
nog 1 uur en dan mag ik een shake en wat groente. snif snif.
http://www.tabor.nl/oscarromero/vakk...le1/konijn.jpg |
Ik moet vandaag nog steeds beginnen met studeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow dokteralert! sarah, als je naast een megadosis eiwitten per dag flink water blijft drinken (3-5 liter) blijft de kans op nierstenen dan een beetje klein? want als ik ergens geen zin in heb :o
|
hooooooooooooooooi
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is de beste manier om nierstenen te voorkomen inderdaad wel genoeg drinken, maar meer dan twee liter is overbodig. Behalve als je veel gezweet hebt natuurlijk. 3 tot 5 kan ook geen kwaad, maar doe het dan niet omdat je denkt dat het moet :p |
Citaat:
|
hooimeet:cool:
|
nu ga ik weg voor mijn winkellunch!
|
Pannenkoek met appelstroop, pannenkoek met chocopasta, pannenkoek met kokos en honing. Je moet toch wat zonder ontbijt. :D Oh en allemaal met kaneel in het beslag natuurlijk :cool:
|
Citaat:
|
ik had een nepkatertje. Hij is alweer weg, jeuj.
|
Dit is echt de reden waarom ik altijd pannenkoekenmix in de kast heb staan waar alleen maar wat water bij hoeft. Ze zijn niet even lekker als echte pannenkoeken maar prima in noodgevallen :o
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik heb altijd soep als backup (y). Maar ik ben dan ook niet perse fan van pannenkoeken.
|
Citaat:
|
ach ontbijten zit er voor mij zelden in dus dat scheelt (y)
|
Ik ben door mijn baas wakkergebeld waar ik bleef :(
|
hmm een of andere grapjurk heeft een permanentmarker bij het whiteboard gelegd, waarschijnlijk nog voor 1 april.
maar nu moet ik dus even peut gaan zoeken :o |
Ik ben trouwens wel gaan werken hoor. En ik heb een was gedaan en de vloer geschrobd en geboend en soortvan de afwas gedaan (alles in de gootsteen gegooid) en op een kamer gereageerd op kamernet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey ik had gister ook pannekoeken... met spek en stroop :o
|
Permanent markers op whiteboards is bij mij op de uni volgens mij schering en inslag.:p
|
Citaat:
Maar nu had ik me verslapen en dan kan ik wel heel snel aankleden en fietsen! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, studenten hebben een hydraulische windmolen ontwikkeld, die door windenergie, water door een turbine trekt. Ze mochten hun concept real-time uitvoeren, maar wat ziet het oplettende oog:D
http://i280.photobucket.com/albums/k...ad23/molen.jpg |
wat is je punt, het zonnepaneeltje? Misschien moet er ook wat elektronica aangestuurd worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |