![]() |
[B][I][U][CENTER][HTML][CODE]Saai[/CODE][/HTML][/CENTER][/U][/I][/B] #949
HTML-code:
[CODE]:)[/CODE] |
hm
|
Citaat:
|
geef toe, half leuk gevonden martin ;x;x
|
Bijna.
|
ik geef het een 5.
|
Citaat:
|
[saai]Topictitel[/saai] was vast beter geweest.
|
Citaat:
Maargoed, je trekt het je wel aan, en je vindt het zelf dus al niet erg geslaagd. Maar er zijn ergere titels geweest hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe is het Martin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die dingen zijn me lekker. |
Citaat:
|
Wat een kuttitel, hoewel was het maar kut, dan was het nog wat.
|
Citaat:
|
Eet je wel eens per ongeluk iets mer vlees erin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zal ik eens eten vanavond? Er staat een beetje sla en kipragout in de koelkast, ik kan ook friet gaan halen. Ik heb in beiden eigenlijk niet zo veel zin. Mijn belangrijkste eis voor het avondeten is eigenlijk dat ik de simpsons kan kijken tijdens het eten.
|
Niks mis met scouting!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet tenminste hoe ik een tent op moet zetten (en dan niet zo'n suf koepeltentje, maar een échte tent), een tafel moet sjorren en ik kan met een primus koken!
|
Ik heb ook op scouting gezeten! Bij de Bevers, Welpen en Zeeverkenners.
|
Citaat:
Hm, ik denk dat ik maar voor de friettent ga, en dan maak ik er wel sla bij voor het gezonde aspect. |
Citaat:
Ik had overigens überhaupt zeer zelden de neiging te rebelleren, ik ging alleen eindeloos in discussie over het nut van het uitstel van de afwas. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons is de scouting verdeeld in de boskabouters, de dwergen, de trollen en de reuzen.
Wat de trollen ertussen doen, weet ik niet :d. |
hebben jullie weleens gehuild van angst?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh jawel.
|
Waarom dan? Is dat altijd in die situatie? En als je dat hebt, heb je dan een fobie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat huilen gebeurde alleen op momenten wanneer het een tijdje weer goed ging en opeens die angst kwam uit het niks, zo'n machteloos gevoel. Gelukkig is dat nu beter. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |