![]() |
Wat ga jij doen na je examens?
Hoi examen mensen!
Voor mij is het al heel lang geleden(laatste was 2 jaar, maar oke) dat ik eindexamen heb gedaan en het is altijd spannend. Het gaat niet om leven of dood, maar om je papiertje. Alle vertrouwen in hebben en gewoon voor gaan. Je hebt niks te verliezen, moet je maar denken. Ik ga gewoon vanuit dat het slagingspercentage 100 procent is! maar: Iedereen heeft altijd een doelstelling in zijn leven. Ook bij het examen maken! Iedereen heeft als doelstelling om een goed punt te halen! Nu de vraag; wat ga jij doen na je eindexamen? Ga je jaartje op reis? jaartje stoppen? verder leren? wat ga je leren? |
Jaartje VWO. Versneld dus.
|
Jaartje naar states, highschool :)
|
Ik ga Engels studeren in Leiden!
|
Ik ga een opleiding Paraveterinaire Ondersteuning doen (MBO 4, drie jaar). Dit ga ik doen op MBO Animal Maasland. Daarna waarschijnlijk nog HBO Paraveterinair.
|
Citaat:
Ik ga ook een jaar naar het buitenland, maar ik ga naar Nieuw Zeeland hoogstwaarschijnlijk! Het jaar daarop wil ik Sterrenkunde en/of Filosofie gaan studeren. |
Citaat:
|
|
Rechten studeren, zonder tussenjaar oid. Maar je kunt in het 3e jaar naar het buitenland dus wie weet. :P Maar dat zien we dan wel weer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |