![]() |
As the world turns....
Hot or Not? :o (ik bedoel kijk je het graag of niet) :D
|
not
|
m'n moeder kijkt het altijd, ik vind het maar NOT (n)
maar ja, ik kijk zowiezo niet veel TV meer |
jaaaaa,
kijk t elke dag en als ik er niet ben neem ik het op....en het is géén ouwelullenstuk en ook niet een standaardsoap zoals the bold waar iedereen al tig keer met elkaar getrouwd zijn (en gescheiden), waar ze nooit werken en waar niets boeiends gebeurd !!! en dan maar niet te beginnen over nederlandse soaps ! |
Ja HOT.
Ik ben absoluut verslaafd. Helaas moet ik bekennen dat de verhaallijnen iets minder beginnen te worden en dat dat in de toekomst door zal gaan, maar dan probeer ik gewoon te denken aan vroeger tijden. Diego Santana etc. hele goede afleveringen. Maar het zal vast weer beter worden in de toekomst. |
weten jullie toevallig hoe die craig montgomery in et echt heet *vind et wel een leuke man* :o
|
Citaat:
Nee Holden is leuk en Jack :) ABSOLUUUUUUUUUUUUUUUT HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorrie, al redelijk lang verslaafd... in de tijd dat Lily nog gek was, Emily verkracht werd, Diego er nog was... Maar tis gaaf :) *mist James Stendbeck :D* |
Citaat:
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER *james komt terug* sst! :D |
Citaat:
Ask me, I'm an addict Ik vind het ook een leuke man gewoon een koele acteur, gave rol enzo :D |
Citaat:
mooi was dat, sorry to say :D |
not (n) (n) (n) (n)
|
N O T ;p
(n) *kots* (n) |
HOT! Ik kijk het al jaren en ben helemaal verslaafd... :o
Al vind ik het de laatste tijd iets minder worden, ik blijf kijken. Ik hoop dat er weer een echte slechterik komt, een van David/James Stenbeck-niveau (y) |
Ik zeg een ding: NOT :D :o :D
|
kheb het af en toe gekeken.. maar nu vind k het een Not waard zeg ma!
|
Citaat:
En het moment dat James ontsnapt was uit gevangenis en bij Lucinda in haar bubbelbad zat :D, dat was echt zooooooo gaaf :D |
not
het is zo'n moffen film jank jank thats it |
Citaat:
Het is GEEN film, er zitten GEEN Duitsers in, jank jank misschien om jouw reply het is That IS it... als je het niet kan schrijven, gebruik gewoon Nederlands |
Citaat:
:D :D :D :D |
Citaat:
|
ik vin het echt een onwijsse bagger serie
KOTS KOTS KOTS (n) een miljoen keer ofzo |
Citaat:
nou nou, doe niet zo sneu om daar over te zeuren |
james stenbeck en David Rulen!
Verhaallijn wordt nu iets te saai. Geen echte slechterik= (n) |
Not
|
eerst was het hot :o :o :o , ik keek het (bijna) altijd als ik uit school kwam
nu is het not, die hele verhaallijn rond Holden en Lily is echt te saai voor woorden mja, Simon is wel een lekker ding :eek: :o :) |
Ik keek het altijd maar ben ff naar hun site geweest dus ik weet wat het komende halfjaar gaat komen. Bijvoorbeeld Katie gaat met die Australier Simon trouwen. Heel vaag.
|
Bold & the beautiful is beterrr
|
Citaat:
|
not
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*verslaafd* ook al best wel lang
:D |
Citaat:
|
Citaat:
owns daarvoor staan daily recaps op vanaf 1996 :D |
Citaat:
Voor de duidelijkheid, ik bedoel niet die liliputter met zwart haar en een veel te klein hoofd, maar die daarvoor; beetje breed, lang, licht bruin haar, zwaar attractive :o :o Weet iemand trouwens hoe hij heet??? Oh, btw, ik kijk het steeds bij vlagen.. Maar vroeger volgde ik het heel enthousiast.. dat met Diego / Umberto Santana was heel leuk en daarvoor... met Rosanna.. dat zusje van Carly, en Mike en Mark en de rest... :D |
Citaat:
|
Citaat:
ben jij blind ofzo..:p ik zelf vind jake en simon lekkertjes.. :p |
not (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
love ya. :p |
het is mischien een beetje reclame wat nu ga doen maar. als je meer over antw wilt weten.. en het is daar echt een goeie service daar zo moet je naar
antw gaan... ik zelf ben al meer dan 10 jaar fan.. het leukste gedeelte vond ik dat damain er in was.. (dat zo lekkertje) :p:p ik vond ook te verhalen met kirk en samantha goed.. emily die verkracht was.. de stenbeck afleveringen.. de jack&jullia&carly afleveringen de molly&david verhalen welke verhaallijnen ik nu leuk vind is toch echt molly en jake... :) alleen ik vind emily onzet irritant.. :mad: |
erg hot
|
hot....
alleen ben niet verslaafd... kijk het wel zo vaak mogelijk :D |
ik heb het laatst in amerika gezien, waar ze dus voorlopen, enne emily gaat dus met hal trouwen..
misschien niet leuk om te weten, maare HALLOoo??? EMILY en HAL??? |
Citaat:
|
Citaat:
Weet je dan overigens wél welke aardse God ik bedoel? ;) |
:eek: HOT :eek:
*ook zwaar verslaafd* Ben hevig verliefd op Jack & Simon! :D :o :p Hal en Emily?!? OMFG! :eek: :confused: Dat wordt nog lachen... Ik weet wel dat zeer binnenkort Jack en Julia uit elkaar gaan. Was laatst op tv bij 1 of ander programma. Echt heel kut, want ik vind die 2 samen kjoet! :) :o Maar helaas.. :( :p |
Citaat:
Hmz ik las het, Emily en Hal... we zullen zien :D Ja Kirk en Sam, die waren echt geweldig :D |
T wordt de laatste tijd steeds saaier.. met Craig Montgomery en Hal en Barbara.. Blegh.. en Carly!!!!!
Nee, twas eerst veel leuker! |
ik kijk het wel heheeh shittt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |