![]() |
tepels
Waarom gaan jongens tijdens de seks altijd aan mijn tepels zuigen!? Ik vind dat dus totaal niet opwindend... Ik denk dan echt: haloo ik ben je moeder niet... Iemand die dat wel op windend vind? Mijn tepels zijn denk ik gewoon niet zo gevoelig ofzo. Weird
|
|
Goed, hebben we dat ook weer gehad, dan gaan we vanaf nu lekker ontopic verder want dit is onzin niet he :p
Dus, om maar het goede voorbeeld te geven: Waarom geef je dit niet gewoon aan bij je partner? Als je het echt niet fijn vindt, dan moet je het bespreekbaar maken, anders schiet het voor jou ook niet op. Wat mezelf betreft tsja, het zijn toch borsten en dat zijn leuke dingen om mee te spelen. |
Citaat:
Bij mij is het niet echt een akelig moedergevoel ofzo, maar het wordt in een keer heel koud door het speeksel en het doet een beetje pijn. :o |
Ik vind het geweldig, en daar ben ik zeker niet de enige in.
|
Ik ben voor :o (Y)
|
Zelfs al zou het niet gevoelig zijn, dan nog is het toch opwindend om te zien hoe het hem opwindt? Behalve dan als het pijn doet natuurlijk.
|
mijn tepels zijn absoluut niet gevoelig ook niet met tepelpiercings, vind er dus ook niet veel aan.
gelukkig heb ik een vriendje die mijn tieten interessanter vind dan mijn tepels op zich. |
Citaat:
Het doet echt zeer en niet op een goeie manier nee. |
Ik vind er niks aan, het voelt raar, en ik voel me inderdaad net een moeder.
|
Mja nou ik er over nadenk, een beetje wel ja, dat moedergevoel.
Zeker de laatste tijd, nu ik heel veel met baby's werk. |
zuigen (n)
bijten :o (y) |
Qimm! Daar krijg je blauwe plekken van! Die wil je toch niet op je tepels :|:|
|
Je kunt ook subtiel bijten he. Het is niet zo dat je meteen die tepels eraf moet proberen te bijten :D
|
het mag wel vrij stevig, het duurt even voor ik het daadwerkelijk voel, maar goed :o /tmi
|
Ik vind het ook maar een gek gevoel, eerder naar dan fijn. Maar dat moedergevoel had ik niet over nagedacht, de volgende keer dat mijn vriendje dit doet, ga ik dat dus wel doen. Oh noes. :(
|
ik heb dat juist andersom
nou ja andersom mijn vriendin vind het altijd heerlijk om aan mijn tepels te zuigen en raak er wel opgewonden van |
Ja, ik vind daar ook niets aan, hoor. Ik krijg daar absoluut geen genot van, het is een naar gevoel. Dat 'moedergevoel', daar heb ik echt geen last van. Ik vind het simpelweg helemaal niet interessant.
|
Citaat:
Maar ik ben dus als iemand erin bijt, bang dat hij of zij ze eraf bijt. Ben jij dat niet? |
Je moet ook idd niet zuigen, wel likken en knabbelen.
|
Citaat:
|
Likken is inderdaad al iets beter dan zuigen.
|
Ik vind het juist erg fijn als hij mijn tepels bejegent.
En dan niet aan één stuk zuigen nee, maar likken, bijten, ermee spelen. Yes please! |
Ik word eigenlijk sowieso niet zo graag aangeraakt.
|
maar door je vriendje toch wel mag ik hopen :o
|
Dat is net twee dagen uit. :( :( Maar toen hij me zaterdag knuffelde was dat wel weer veel te fijn ja :(
sorry voor de offtopic lieve FB's :bloos: |
Je hoeft er bij mij alleen maar naar te wijzen en ik krijg al slappe knieën.
Dus ja, ik snap 't wel. |
Vind ik ook vaak wel gek, ik voel er niet veel bij. Vriendje denkt dat t heel wat is :eek: .
Ik hoef ut niet zo. Merk wel dat als hij met me bezig is : z'n handen over mn armen, rug, nek, of me een geile zoen geeft, dat m'n tepels hard worden en dat is wel weer heel fijn gevoel. Gebeurt ook als hij m'n klit vingert of zoent, en natuurlijk op t moment dat hij erin gaat. Als ik klaar kom, weer niet zo sterk, dan is t voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zeg je toch tegen hem dat jij niet wilt dat hij aan je tepels zuigt? |
Mijn vriendje mag nooit stoppen met aanraken. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
m'n ex vondt het geweldig, vandaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |