![]() |
PABO of SPH
Hallo,
Ik heb net me opleiding SPW 4 afgerond en wil graag verder studeren. Maar ik kan niet kiezen tussen SPH en de PABO. Maar 1 ding is wel zeker ik ben absoluut niet goed in rekenen ..... Wie kan me wat meer info geven uit ervaring met de opleiding want via internet ben ikook niet wijzer geworden Saartje;) |
Wat voor beroep wil je na je opleiding (Pabo of SPH) doen?
|
Hoi,
Ik ben op dit moment 3e jaars SPH en deze opleiding bevalt mij heel goed. Ik weet niet precies wat je uiteindelijk voor beroep wilt uitoefenen? Bij de opleiding SPH krijg je niks met rekenen te maken, gelukkig!_O_ SPH is veel stage lopen en praktijk maar ook veel theorie over verschillende stromingen, stoornissen etc. heel interessant. Een vriendin van mij is begonnen met PABO maar kon dit niet afmaken door de befaamde rekentoets daar. Succes met een keuze maken! |
Word dan alsjeblieft geen lerares, want als er nog meer kindertjes niet kunnen leren rekenen omdat een een of andere domme pabomuts nauwelijks zelf rekenen op basisschoolniveau beheerst, laat staan het kan doorgeven, ga ik huilen.
|
Naast rekenen is er ook de taaltoets nog op de PABO. Zo hoog is het niveau rekenen daar niet en anders moet je je rekenen bijscholen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |