![]() |
Saaie nachten met Lola #955
*O*
ik dacht dat die titel nog niet geweest was... |
Zo ik heb een nieuw toetsenbord, nu kan ik tenminste weer fatsoenlijk forumen, zonder schermtoetsenbord te moeten gebruiken.
|
zo. 6km wezen rennen, nu douchen. En dan zo een pint (y).
|
een nacht in de saaie elf
|
Ik voel me een beetje eenzaam. Maar tegelijkertijd doe ik ook niets om daar verandering in te brengen (nou ja, behalve elke avond met vriendinnen afspreken in de tentamenweek :D). Dus ik ga maar weer tv kijken en leren :o
|
fizzle-fluffy 45
Mean 43 Archont 37 Pippeloen 35 Absinthe 32 Medeia 30 Kazet Nagorra 26 sann 25 Rode Panda 24 Sarah 24 Little Phoebe 22 E.I Kipping 17 White Trash 15 Jiiive 13 Commendatore 13 Rationeel 11 Stefenootje 11 IKBENBABSWEL 9 N00dles 8 CreativeMusic 8 Uice 7 Jaeger 6 Lucky Luciano 5 ecnelis 5 Sigmund 5 Havock 4 Changshan 3 Dark Phoenix 3 Carn 3 Tink* 3 Repelsteel 2 grl 2 Trimm Trabb 1 Kunst 1 Etmakas 1 Philosophy 1 kopmuntkip 1 |
Citaat:
Die kan ook nog wel een keer. of One night in the boring green fairy. |
[Para] @ Minke's post in het vorige topic: Ik vond het filmpje tamelijk grappig. Maar als je technische feedback wil dan zal ik er over een paar dagen - als ik weer thuis ben - weer even naar kijken en dan krijg je er een PM over (y) Nu keek ik hem immers puur voor de lol, dan let je minder op de uitwerking. De montage zat wel goed in elkaar, dat viel me wel op. Het camerawerk was dan wel weer wat minder, toch vaak schokkerig en de cameraman vergat vaak scherp te stellen, vooral bij die interviews. Inhoudelijk zat het verder snor, dat hebben jullie leuk gedaan en de montageknul heeft dat goed op elkaar weten af te stemmen. Oh, en het einde (met die heerlijk ongemakkelijke stilte) vond ik heel leuk. :D
[/Para] |
Citaat:
|
Nu even relaxen met thee en chocoladecake!
|
Citaat:
|
Volgens mij zit grl in precies dezelfde modus als ik :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, om die ongemakkelijke stilte moet ik zelf ook iedere keer heel erg lachen :D En de montageknul is dezelfde als de cameraknul, maar dat laatste kan hij duidelijk beter ja (y) |
hmmmm gekookte kipfilet *o*
|
vandaag ruim 1200 gr kip gehad :D
|
Ik voel me een beetje high ofzo. Had net een sollicitatiegesprek en toen heb ik mezelf een beetje volgestopt met Bach Flowers Rescue Spray :o
|
Citaat:
Hoeveel kilo is er al af en hoe lang heb je nog? :o |
ik heb wel voor variatie gezorgd; een plakje kipfilet in een vierkantje gevouwen smaakt toch echt anders dan een plakje in een driehoekje gevouwen :y
|
Citaat:
ik ga woensdag weer op de weegschaal staan, maar ik gok dat ik al op 5 zit :) |
Oeh, dat is wel riskant dan, zo'n zelfverzonnen dag ertussen.
Maar goed, als je al op 5 zit, gaat het dus gewoon heel erg goed. |
Citaat:
|
nou ik vlieg al goedkoop, maar die huurauto in amerika van de zomer heb ik er nu dus ook wel uit, desnoods ga ik zondagavond met een regenjas aan een uurtje in een sauna zitten *o*
|
Minke, je filmpje is echt prachtig :D
|
gaat het lukken ja rationeel? (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, kooktijd idd :)
|
Mijn doel van de avond is zoveel mogelijk mensen een schuldgevoel aan te praten :y
|
Zo, ik ga eens lekker op de bank zitten met wijn, camembert en popcorn :)
|
Citaat:
|
gerookte kip > gekookte kip
|
kip met duizend miljoen miljard euro > gerookte kip
|
Citaat:
|
fizzle, ik wil graag een kilo schuldgevoel
|
Sann, voor elke minuut dat je niet leert, sterft er drie schattige baby'tjes!
|
Citaat:
|
Pff iedereen wil schuldgevoel en fizzle houdt op met posten (N).
|
Examentrainingen zijn:
1) verdomde saai 2) verdomde vermoeiend in die volgorde! |
Citaat:
|
Citaat:
Het kan ook zijn doordat ik pas heel laat ging eten. :o |
Minke, ik lees iets over een filmpje? hoe wat waar?
|
Citaat:
|
Wat heb ik allemaal gemist in de laatste vijf saaitopics jongens?
|
Citaat:
Behalve dat je je achterband niet op tijd nakijkt op gaatjes en je je laarzen stukloopt en het allemaal door anderen laat opknappen omdat je vroeger niet oplette als je vader je band plakte :o Citaat:
:( Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dan pm ik je hem even. |
Degene die mij een schuldgevoel aanpraat is erg knap :D.
|
Oh, en ik heb vandaag lekker in het ziekenhuis gewerkt! Dat was wel erg leuk, maar ik heb nu wel vermoeide voeten van al dat op en neer rennen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |