Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Winkels Londen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1799014)

Toneless 13-04-2010 16:35

Winkels Londen?

Ik ga volgende week maandag naar Engeland. Wohooo :) Ook gaan we naar Londen een dagje lekker shoppen. Weet iemand daar nog leuke winkels, waar je geweest moet zijn qua kleding ed? Alles is welkom. ;)

Trimm Trabb 13-04-2010 16:56

Ligt er een beetje aan wat je stijl is, maar als je grote winkels wilt dan moet je gewoon door Oxford Street struinen en oa naar TopShop gaan.
Als je wat meer houdt van alternatieve mode is Camden echt een must. Allemaal kraampjes en winkeltjes met 'aparte' kleren, waar je je wel een dag kunt vermaken.

Toneless 13-04-2010 17:51

Oke dankje. Ik had inderdaad al wat gehoord over Oxford Street. Daar maar is kijken :P.

Mutant_oud 13-04-2010 18:59

Oxford street is heel commercieel en vooral veel van hetzelfde, vind ik. Overigens, als je van GAP houdt, je vindt ze zowat op iedere straathoek. Covent Garden is tof met vlakbij een Dr. Martens winkel. Er was ook een hele gave alternatieve buurt, maar dat zal wel zijn waar TT het over had. Na het eind van OS vind je trouwens een gave comicstore ;) Maar het is al zeker 8 jaar geleden dat ik er geweest ben, kan best weg zijn :D. Kijk eens rond op internet. http://www.visitlondon.com/nl/uitgaa...ngen-in-londen bv.

Trimm Trabb 13-04-2010 19:28

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 30395723)
Er was ook een hele gave alternatieve buurt, maar dat zal wel zijn waar TT het over had.

Je hebt ook nog Carnaby Street, een soort zijtak van Oxford Street. Dat zit vol met hippe design winkels en grotere winkels als de Adidas en Converse Store.
Als ik in Londen ben ga ik er altijd even kijken voor het winkeltje met designer-toys.

koekjes 13-04-2010 20:26

sowieso lush ;)

Trimm Trabb 13-04-2010 20:54

Citaat:

koekjes schreef: (Bericht 30396164)
sowieso lush ;)

Sowieso, maar die zit in Nederland ook...

koekjes 14-04-2010 15:27

maar in engeland is t goedkoper als je t omrekent en hebben ze meer nieuwe dingen die hier nog niet te krijgen zijn
en er zit een spa in londen

ragdoll 14-04-2010 17:54

JA.

Dit weet ik dus, als waar shoppingstrateeg en koopverslaafde zijnde. en ik heb er gewoond natuurlijk. Overigens moet je wel van de Britse stijl houden anders is er geen ruk aan.
ANYWAY

The way to target oxford street

Stap uit bij metrohalte Marble Arch. Dan kom je uit bij het einde van Oxford Street. Alhier vindt je:

- Primark (!!!!!!!!!!)
- New Look
- warenhuis ben even vergeten welke maar nice
- River Island
- H&M iets verder along the way

als je dan vervolgens doorloopt tot ongeveer halverwege vindt je een mega Topshop, bij metrohalte Oxford Circus.

Verder is Camden Market ook erg leuk maar slechts voor wie alto is. Zit bij metrohalte Camden Town.

Ennn in Notting Hill (jawel) zitten een paar fraaie vintage winkels, wel pricey.

Tot slot: super toeristisch maar wel leuk is Covent Garden, met ook grappige winkeltjes en hele leuke cafeetjes. Zit om de hoek van Piccadilly Circus dus kun je gelijk een film doen of een crappy musical.

Toneless 15-04-2010 14:27

Bedankt voor alle reacties. Ben vooral benieuwd naar de Adidas en Converse store :P. Nu nog effe een route uitstippelen oid. :)

koekjes 17-04-2010 20:19

Citaat:

ragdoll schreef: (Bericht 30399269)
JA.

Dit weet ik dus, als waar shoppingstrateeg en koopverslaafde zijnde. en ik heb er gewoond natuurlijk. Overigens moet je wel van de Britse stijl houden anders is er geen ruk aan.
ANYWAY

The way to target oxford street

Stap uit bij metrohalte Marble Arch. Dan kom je uit bij het einde van Oxford Street. Alhier vindt je:

- Primark (!!!!!!!!!!)
- New Look
- warenhuis ben even vergeten welke maar nice
- River Island
- H&M iets verder along the way

als je dan vervolgens doorloopt tot ongeveer halverwege vindt je een mega Topshop, bij metrohalte Oxford Circus.

Verder is Camden Market ook erg leuk maar slechts voor wie alto is. Zit bij metrohalte Camden Town.

Ennn in Notting Hill (jawel) zitten een paar fraaie vintage winkels, wel pricey.

Tot slot: super toeristisch maar wel leuk is Covent Garden, met ook grappige winkeltjes en hele leuke cafeetjes. Zit om de hoek van Piccadilly Circus dus kun je gelijk een film doen of een crappy musical.

primark, river island en new look zitten ook in rotterdam ;)

Sade 18-04-2010 22:39

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 30395274)
TopShop

ragdoll 19-04-2010 19:29

Citaat:

koekjes schreef: (Bericht 30408803)
primark, river island en new look zitten ook in rotterdam ;)

veel grotere collectie in teh UKzorz luv

amin16 20-04-2010 19:11

primark & topshop!
kan je helemaal in los gaan.

koekjes 20-04-2010 22:07

Citaat:

ragdoll schreef: (Bericht 30415066)
veel grotere collectie in teh UKzorz luv

ja met alles he, volgens mij heeft de primark daar ook gewoon leuke kleren

ragdoll 21-04-2010 12:50

true dat, hier importeren ze alleen wat ' de hollandse markt ' digt en aangezien die markt kennelijk bestaat uit marginalen met wansmaak hebben ze in Rotown echt bijzonder weinig aangenaams. en helemaal niet al die leuke goedkope flutjurkjes en jasjes en slutty hakken :(

Trimm Trabb 21-04-2010 18:57

Bij de New Look in Roffa hebben ze trouwens wel aardig wat leuke dingen en ook slutty jurkjes en heeeeeel veel slutty hakken.

Alleen de spijkerbroek-maten kloppen er voor geen meter...

koekjes 21-04-2010 22:37

ja de new look is echt de engelse new yorker ofzo, jemig... die winkels zijn zo niks voor mij :( primark haal ik ook alleen sokken...

Mean 22-04-2010 08:31

ik zou niet alleen naar Oxford gaan, ook de zijstraatjes doen

ragdoll 22-04-2010 12:19

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 30421583)
Bij de New Look in Roffa hebben ze trouwens wel aardig wat leuke dingen en ook slutty jurkjes en heeeeeel veel slutty hakken.

Alleen de spijkerbroek-maten kloppen er voor geen meter...

ja de New Look is hier best okee. Mits je dus in die stijl bent, which i am sinds ik daarginds in UK heb gewoond en geinfecteerd raakte met hun trashy smaak *O*

ragdoll 23-04-2010 21:35

lalz ja (Y) wansmaak is ook kunst. die schoenen trek ik best wel trouwens. alleen jammer dat britse meisjes er een mysterieuze gewoonte van maken geen broek aan te trekken.

-kali 13-05-2010 12:06

ik was in november met school in londen.
ga eens kijken bij Accessorize.
zit ook in nederland, maar is iig erg leuke winkel(Y)

ragdoll 13-05-2010 13:22

Citaat:

Panini schreef: (Bericht 30429733)
En hun hele kop dichtpoederen totdat er geen porie meer open is.... Waar ik nog het meest versteld van stond zijn de meisjes die mid-november mer blote benen, mini rokjes en hoge hakken uitgaan. Zonder jas. En dan krijsen "OH MAH GOWD IT'S SAU COOLD".. :|

Offtopic: ragdoll, als je goeie uitgaanstips heb in Londen PM me dan, ik word Camden een beetje zat ;)

mhmhz nee ik was ook altijd in camden :( oh maar in de city heb je wel een paar van die snobistische yuppenclubs met rijke bankjongens aan de champagne, dat is best amusant, als je je over de enorme elitaire drempel heen kunt zetten althans

Trimm Trabb 13-05-2010 16:16

Citaat:

ragdoll schreef: (Bericht 30492908)
mhmhz nee ik was ook altijd in camden :( oh maar in de city heb je wel een paar van die snobistische yuppenclubs met rijke bankjongens aan de champagne, dat is best amusant, als je je over de enorme elitaire drempel heen kunt zetten althans

Ik ben een keer wezen eten bij de Sub-Zero icebar, pff dat was ook vrij decadent zeg! De ijsbar zelf zat vol met toeristen en was erg tof, maar het restaurant erbij was echt overdreven hip met van die gigantische loungebanken en onhandig lage tafeltjes en je kon er ook echt alleen maar hapjes als foie gras en kangaroe biefstuk bestellen. Alle serveesters zagen er ook supersjiek uit en ik voelde me echt zo'n kneus met m'n altoow-outfit. :D:facepalm:

ragdoll 13-05-2010 17:57

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 30493295)
Ik ben een keer wezen eten bij de Sub-Zero icebar, pff dat was ook vrij decadent zeg! De ijsbar zelf zat vol met toeristen en was erg tof, maar het restaurant erbij was echt overdreven hip met van die gigantische loungebanken en onhandig lage tafeltjes en je kon er ook echt alleen maar hapjes als foie gras en kangaroe biefstuk bestellen. Alle serveesters zagen er ook supersjiek uit en ik voelde me echt zo'n kneus met m'n altoow-outfit. :D:facepalm:

omg ja, van gehoord maar tot grote spijt nog nooit binnengeweest. moet duidelijk op to do list voor de volgende keer (y)

*oma* 14-05-2010 12:46

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 30493295)
kangaroe biefstuk

maar dat is wel lekker:y

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.