![]() |
Winkels Londen?
Ik ga volgende week maandag naar Engeland. Wohooo :) Ook gaan we naar Londen een dagje lekker shoppen. Weet iemand daar nog leuke winkels, waar je geweest moet zijn qua kleding ed? Alles is welkom. ;)
|
Ligt er een beetje aan wat je stijl is, maar als je grote winkels wilt dan moet je gewoon door Oxford Street struinen en oa naar TopShop gaan.
Als je wat meer houdt van alternatieve mode is Camden echt een must. Allemaal kraampjes en winkeltjes met 'aparte' kleren, waar je je wel een dag kunt vermaken. |
Oke dankje. Ik had inderdaad al wat gehoord over Oxford Street. Daar maar is kijken :P.
|
Oxford street is heel commercieel en vooral veel van hetzelfde, vind ik. Overigens, als je van GAP houdt, je vindt ze zowat op iedere straathoek. Covent Garden is tof met vlakbij een Dr. Martens winkel. Er was ook een hele gave alternatieve buurt, maar dat zal wel zijn waar TT het over had. Na het eind van OS vind je trouwens een gave comicstore ;) Maar het is al zeker 8 jaar geleden dat ik er geweest ben, kan best weg zijn :D. Kijk eens rond op internet. http://www.visitlondon.com/nl/uitgaa...ngen-in-londen bv.
|
Citaat:
Als ik in Londen ben ga ik er altijd even kijken voor het winkeltje met designer-toys. |
sowieso lush ;)
|
Citaat:
|
maar in engeland is t goedkoper als je t omrekent en hebben ze meer nieuwe dingen die hier nog niet te krijgen zijn
en er zit een spa in londen |
JA.
Dit weet ik dus, als waar shoppingstrateeg en koopverslaafde zijnde. en ik heb er gewoond natuurlijk. Overigens moet je wel van de Britse stijl houden anders is er geen ruk aan. ANYWAY The way to target oxford street Stap uit bij metrohalte Marble Arch. Dan kom je uit bij het einde van Oxford Street. Alhier vindt je: - Primark (!!!!!!!!!!) - New Look - warenhuis ben even vergeten welke maar nice - River Island - H&M iets verder along the way als je dan vervolgens doorloopt tot ongeveer halverwege vindt je een mega Topshop, bij metrohalte Oxford Circus. Verder is Camden Market ook erg leuk maar slechts voor wie alto is. Zit bij metrohalte Camden Town. Ennn in Notting Hill (jawel) zitten een paar fraaie vintage winkels, wel pricey. Tot slot: super toeristisch maar wel leuk is Covent Garden, met ook grappige winkeltjes en hele leuke cafeetjes. Zit om de hoek van Piccadilly Circus dus kun je gelijk een film doen of een crappy musical. |
Bedankt voor alle reacties. Ben vooral benieuwd naar de Adidas en Converse store :P. Nu nog effe een route uitstippelen oid. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
primark & topshop!
kan je helemaal in los gaan. |
Citaat:
|
true dat, hier importeren ze alleen wat ' de hollandse markt ' digt en aangezien die markt kennelijk bestaat uit marginalen met wansmaak hebben ze in Rotown echt bijzonder weinig aangenaams. en helemaal niet al die leuke goedkope flutjurkjes en jasjes en slutty hakken :(
|
Bij de New Look in Roffa hebben ze trouwens wel aardig wat leuke dingen en ook slutty jurkjes en heeeeeel veel slutty hakken.
Alleen de spijkerbroek-maten kloppen er voor geen meter... |
ja de new look is echt de engelse new yorker ofzo, jemig... die winkels zijn zo niks voor mij :( primark haal ik ook alleen sokken...
|
ik zou niet alleen naar Oxford gaan, ook de zijstraatjes doen
|
Citaat:
|
lalz ja (Y) wansmaak is ook kunst. die schoenen trek ik best wel trouwens. alleen jammer dat britse meisjes er een mysterieuze gewoonte van maken geen broek aan te trekken.
|
ik was in november met school in londen.
ga eens kijken bij Accessorize. zit ook in nederland, maar is iig erg leuke winkel(Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |