![]() |
Saaie mannen dragen geen pleisters, ze houden de wonden open en bloot #957
*O*
met dank aan Kamagurka. |
Blote mannen *O*
|
Ze hebben mijn knie weer flink kapotgeschopt met het voetballen (n) De noppen zijn nu nog goed zichtbaar..
|
Saai is oorspronkelijk echt :D
|
Maar Archont: Dat is dus niet hetzelfde. Sterker nog, meestal zijn de mensen die niet gemotiveerd zijn om goeie cijfers te halen ook de mensen die langer doen over het behalen van hun diploma. Dus het sloeg gewoon nergens op :p
|
Citaat:
|
Hmm, en toch betrap ik mezelf op meeknikken met de muziek. :o
|
Ik zag net foto's uit 2004, toen had ik grotere tetten. :| (en nee ik woog niet meer, ik woog om en nabij hetzelfde als nu). FML!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed van je hoor ;) |
Gebruikersnaam Berichten
Carn 53 Archont 35 grl 34 Martiño 32 sann 28 Little Phoebe 28 Absinthe 27 Sarah 23 Sigmund 22 Medeia 20 Rationeel 19 CreativeMusic 17 *Miekje* 15 fizzle-fluffy 15 Pippeloen 14 ecnelis 14 Mean 13 Commendatore 10 Kazet Nagorra 9 Moz 9 Trimm Trabb 9 Rode Panda 8 N00dles 6 IKBENBABSWEL 6 JJoosje 5 Stefenootje 5 Dark Phoenix 4 Etmakas 4 Jiiive 4 Tink* 3 Uice 2 Jaeger 2 Repelsteel 1 Lucky Luciano 1 Philosophy 1 ggcy8 1 Femke Sjekkie 1 Paperz 1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En mensen, ik ga nu dus wel echt naar bed. Slaap lekker allemaal. *strooit kusjes*
|
ach het liefste zou ik gewoon iets ala Oceansize willen doen :)
Citaat:
|
Trouwens dit weten jullie allang maar:
Twente heeft verloren tegen AZ! *O* AFCA KAMPIOEN! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Trste grl!
@ Carn: ja, dat is het betere werk (Y) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bluh waarom is het al zo laat, ik kom net op gang. Edit: weltrusten Grl. :) |
@grl: Slaap lekker!
|
Ik zit nu aan de Shpongle.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welterusten. Oh en trouwens, ik vind jouw sig heel erg mooi iedere keer dat ik het lees maar ik vergeet er altijd iets over te zeggen. Dus bij dezen. :bloos: |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Medeia, is die sig van jezelf dan? :cool: Want dat is poëtisch vakmanschap!
|
Zo. Oceansize is afgelopen. Bedankt voor de fijne slaapmuziek, Carn.
*poef* |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Auteursrechten heb je sowieso al, dat kost geen geld. Maar dan moet je er wel even een © bijzetten :P |
Kga ook pitten. Trusten.
|
Truste, Arch!
|
ooh, geen copyright? Dan ga ik 'm jatten. Gnagna! :evil:
Btw, Ik heb oceansize wel eens live gezien, en niet eens op een festival. Krijg ik nu extra scenepoints? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |