![]() |
Lauf der Saai of Verdens saai? #958
*O*
|
zie vorige topic ;)
woordjes leren lijkt me heel bevredigend, je weet dan tenminste of je het kent of niet. Ik mis de middelbare school :( |
Citaat:
Maar dan, ik heb nóg vijf stukken in te studeren en er is er maar één in een taal die ik een beetje spreek (engels). Anders studeer ik allebei de teksten in en dan mag mijn lerares zeggen wat ze toffer vindt :y |
Citaat:
|
In het Noors natuurlijk :Y
|
Ik doe ze allebei!
Hij wordt meestal in het duits gedaan. En het staat echt idioot als ik het verkeerd uit sta te spreken. Oh Grl spreek jij een beetje noors? Het lijkt op zweeds he? Het boeit ze vast niet als ik met een zweeds accent zing. Kun jij me een keer helpen met de tekst? |
Alleen voor de uitspraak dus, want de duitse vertaling staat erboven :D
|
Nomnom, kaasflips.
Ik had net voor het proefexamen Duits een 7,7 (y). |
Mja dat kan wel maar mijn uitspraak is ook niet geweldig hoor :P
|
Jezus grl, ik zie net een foto in je fotoboek waar je echt veel te knap bent. Ik durf je niet meer te meeten :D
(Die met dat paarse shirtje :bloos: ) |
Mijne is al beter dan die van mijn lerares en dan is de jouwe vast nog iets beter en dan komt het helemaal goed (zweeds lijkt qua uitspraak meer op Noors dan Deens, en ik ben beter in Deens dan Zweeds, dus ik klink vast belabberd) :)
|
Citaat:
|
werktijd!
|
Citaat:
het was een compliment, je moet verder niet denken dat het iets negatiefs zou kunnen betekenen :D en je niet meer durven meeten is natuurlijk een slechte grap. |
Ik weet alleen dat de uitspraak van Noors echt HEEL anders is dan je zou denken! Je ziet een Noorse tekst en dan denk je 'he leuk ik begrijp wat er staat' en dan gaat er iemand Noors tegen je praten en denk je HUH WATTE
|
Citaat:
En verder vond ik het nodig om even vrouw te spelen :p |
Ik vind eigenlijk alleen de eerste foto op de Grl die ik gemeet heb lijken. Maar die met dat shirtje is wel heet ja (y).
|
maar de ö spreek je wel gewoon uit als een uh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit was gewoon bedoeld als egoboost. Nu moet ik weer leren :( dag schattekes. |
Citaat:
|
dag sann!
ik ga even een lekkere nom halen in de kantine, een warm broodje met geitenkaas en honing en walnoten en rucola ofzo, en dan nog studeren, en dan naar mijn les, en dan naar mijn werk, en dan sporten. *O* |
maar waarschijnlijk kom ik vandaag nog twintig keer op het forum. :o
|
Ha talentjes!
|
nou dag he! ik ga eten en studeren.
|
Citaat:
Maar dank je wel hoor lieverd :bloos: Ik ga inderdaad ook maar weer aan de studie. Doeg :o |
Doei fizzle!
|
Zo, ik ben een cadeautje, een flesje kaneelsiroop voor in de koffie en twee "literaire thrillers" a 5,- rijker.
|
Citaat:
|
De Jasper-smilie!
|
@ fizzle, ja ik werk fulltime :)
en vaak wat meer, maar dat werk ik weer weg met forumtijd :o |
Citaat:
|
Ik heb opeens zin om soezen te gaan bakken. Dus dat ga ik even netjes doen *O*.
|
nu heb ik opeens zin om soezen te gaan eten :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slagroomsoezen? :(
|
Bah, ik woon weer eens veul te ver.
|
Zo, nu heb ik zin om de zak snoep even uit de kast te pakken!
|
Goedemiddag!!
je weet toch wel wat soesjes zijn? :D |
Maar eerst: een sapje.
|
Wat doe jij voor warrek, Carn?
|
Citaat:
|
Nomnomnom (y)
|
Wauw. (y)
|
Hmm, nu nog even een manier verzinnen om het plakkerige beslag op de plaat te krijgen. Aan de andere kant: als ik ze in een vorm bak, worden ze mooi rond. Maar dan krijg je weer zo'n hoek erin. Hmmm...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |