![]() |
Wat zou jij doen?
Voor de 1000 euro die je in het "Zou jij het doen?"-topic hebt verdient?
|
Sigmund een spelling- en grammaticacursus cadeau geven :D:D::D::D:D
|
Moz een privéjet geven zodat ze heel snel op de uni kan komen in plaats van uren in het OV te moeten zitten
(ik stel voor om hier een "wat zou je doen voor de forumer boven je, als je 1000 euro "zou jij het doen voor 1000 euro?" topic hebt verdiend?" topic van te maken) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een betrouwbare bezorger inhuren die de krant iedere dag op tijd brengt, en als extra service ook alvast de koffie aanzet, zodat Moz iedere ochtend kan genieten van verse warme koffie en haar krantje!
|
Een superknap vriendje kopen:bloos:
Oh en op reis gaan natuurlijk. |
Cadeautje voor papa, nieuw achterlicht, en een abbonnement op het complete openbaar vervoer dat je altijd en overal door de hele wereld gratis kan (h)
|
Citaat:
|
Op school metaal kopen en voor 1000 euro gaan experimenteren met het leuke speelgoed.
|
het eea afbetalen; kleren kopen; wat drumgear.
|
Bewaren voor de zomervakantie om 't uit te geven aan 'n weekje Turkije met m'n vriend, m'n broertje en z'n vriendin! *O*
|
Examencommissie omkopen
|
Een leuke NAS voor hem aanschaffen
|
Een nieuwe stiefmoeder kopen :y
|
Meubels kopen, er gewoon van leven (zodat minder ibg steun nodig is) en mn ouders terugbetalen.
|
Ik denk op reis gaan, maar dan is 1000 euro wel zo weg :O
|
Gebruiken voor mijn studie, kamer huren enzo. :)
|
Aandelen van kopen.
-JNJ -Ahold -Wereldhave Belgium -BAM |
ik zou al die dingen in het 'zou jij het doen'-topic echt niet doen voor 1000 euro :(
|
Boeken kopen en een retour naar Frankrijk om vakantie te vieren met mijn beste vriendin :y
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |