![]() |
Boodschappenlijstjes
Booschappenlijstjes, je hebt ze in alle vormen, soorten en maten. Wat staat er op dit moment op jouw boodschappenlijstje? Dagelijkse boodschappen of grote aankopen waar je al een tijdje voor spaart?
|
- Olijfgroen vest van de H&M
- Chanel Alure edition blanche - Philips LED kaarsjes - Bureaustoel - Wijnglazen - Bodumglazen - Cheap-ass schoenen van Primark - Nieuwe zonnebril - |
Als ik een boodschappenlijstje maak, staan de boodschappen erop die ik nog heb. Verassend.
|
* Een heleboel cd's (ik heb een oneindige lijst en elke maand koop ik er een stuk of 3 en zet ik er weer een stuk of 8 bij :o)
* Zomerschoenen met een hak, maar niet te hoog, die lekker lopen. * Een hele gave blauwe jurk die veel te veel geld kost maar ik uiteindelijk vast wel koop :o |
* nieuwe pumps (ooit, als geld)
* oude laten repareren * eten & drinken * een verjaardagscadeautje voor een vriend. |
-Zomerschoenen/slippers
-Oorbellen -Cadeautje voor mijn zusje |
- appartement
- laptop |
- zwembroek
- boek dat naar de drukkerij moet - visitekaartjes - kaartjes - schetsboek - wit - voedsel - bier |
- Leuke woning
- Home cinema set - Philips ambilight TV - Diploma - Auto |
- Motorrijbewijs
- Roze Sony Cybershot :bloos: - Retourtje Alanya |
-Oorbellen
-Oortelefoontjes -Paracetamol -Bibliotheekboeken (halen, niet kopen) -AH vruchtensap -Sokken |
- Woning in Maastricht
- Kookboek - Sushi-benodigdheden |
- sigaretten
- aansteker - pakje sportlife |
ow wel handig dit, rationeel naamzoek:
-aktetas -doucheradio -korte broeken -andere zomerkleding -zonnebril -hitchcock dvd box -kurosawa dvd box -nieuwe kamerplant -nieuwe riemen -huis |
-Nieuwe telefoon
-Nieuwe tattoo -Witte sneakers -Nieuwe Adidassen -Rijbewijs :p En, mocht ik een miljoen winnen: -Huis in Keulen -Hummer -Cadillac Zoiets? |
Fruit
Brood Wc-papier Melk :) |
Omg, en natuurlijk een vakantie naar ergens waar de zon schijnt :cool:
Wil ook nog een keertje een rondreis door Engeland maken (Y) |
Salou :cool:
Rijbewijs (y) 1 paar nieuwe nikes 2 Nieuwe G-Star vesten ;) Lkkr goedkoop vinde jullie ook niet? :D |
Ik wil ook Nikes :( godver duur die kutschoenen. Zit dus nu te twijfelen tussen nieuwe adidasen (deze zijn dood) of gewoon een ander soort.. Nike zit wel heel lekker :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |