![]() |
Heb je een saaitje voor me? #961
:)
|
:)
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten fizzle-fluffy 43 ecnelis 42 N00dles 39 CreativeMusic 36 *Miekje* 33 Sarah 32 Martiño 28 Pippeloen 26 Little Phoebe 23 Kazet Nagorra 22 Tink* 21 Dark Phoenix 19 Sigmund 16 Archont 15 Mean 14 IKBENBABSWEL 14 sann 13 Rationeel 12 Carn 8 grl 5 White Trash 5 Rode Panda 5 Jaeger 4 Havock 4 Rivka* 4 Mahonie 4 Trimm Trabb 3 Jiiive 2 Severus 2 Absinthe 2 Medeia 2 Moz 2 Repelsteel 1 Toon topic & sluit venster ik won |
ONS als in one night stand?
|
@ Archont :'( ik ben nou nogal van de openingszinnen:P (sarcasme)
|
Citaat:
|
Creativemusic, gewoon leuk gesprek aangaan en af en toe die gast aanraken en langer aankijken dan nodig is. Dan komt het allemaal goed ;)
|
Of aanbieden dat hij aan je tetten mag zitten, maar dat moet je dus niet doen als je een lange relatie van plan bent!
|
hehe. lijkt me leuk als ik jou een keer tegenkom. dan ga ik dat dus gewoon even uittesten he;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat lijkt me trouwens niet zo slim, omdat het waarschijnlijk heel verwarrend wordt zo. 'Is hij nou m'n vriend of niet? Wat wil hij?' En zo. Volgens mij maak je dan de 'verhoudingen' scheef. |
Citaat:
|
Citaat:
|
*knijpt in fizzles en archonts tetten*
:bloos: Ik moet afwassen maar ik heb geen zin! |
Citaat:
|
Citaat:
Vaatwasser ftw (Y) |
Citaat:
Tilburg is perfect :P |
Citaat:
|
@ Archont: Maar de vriendschap gaat zo wel een heel andere kant op, toch? Misschien wil je dat helemaal niet. En misschien verwar je je FWB er dan ook mee, want hij weet dan ook niet wat je precies wilt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En niemand raakt verward. Maar heb jij dat al meegemaakt dat een van je fuckbuddies verward raakte? |
Citaat:
|
Het hóéft ook niet, maar het lijkt me zo scheef. Een goede vriend waar je af en toe seks mee hebt lijkt me gewoon een slecht idee, dan is het denk ik beter om gewoon een vriendje/scharrel te regelen. Het lijkt me ook wel pijnlijk als je FWB verliefd op je wordt of andersom, en hij/jij wil helemaal niks beginnen.
|
Citaat:
|
*kusje voor creativemusic verstopt*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk |
Citaat:
Kvond het ook zo lief dat je vroeg waar ik bleef:D |
Dat is idd zo Archont, maar wat ik wil zeggen is dat je beter een scharrel kan nemen die niet je goede vriend is, although ik ook niet zo voor scharrels. Als je kapt met scharrelen is die scharrel gewoon weg, maar met een goede vriend...
:( |
Citaat:
|
rivkaatje! hoe gaat het meisje? :)
|
Citaat:
|
Oh, nou, niet zo best Jasmijn. Mijn sleutelbeen is gebroken door een tramongeluk en ik heb nog steeds best pijn. :(
|
Citaat:
Maar je zal het vast allemaal wel een keer hebben uitgeprobeerd (Y) |
Hmnee. :P
|
Citaat:
|
Hahaha:P
|
Citaat:
Citaat:
|